Forum > Färdiga produktioner
Dividend feat. Marrrushka - Contemplation
Dividend:
Vi kanske skall ta det här i mail eller pm, men sitter med sångstämman för dig, och jag vill att ditt egenkomponerade "Ave maria" skall platsa in PERFEKT med det övriga...! Det kommer att bli skitbra ;)
Nu tar jag paus med det här, måste lämna in kursk, typ imorgon tänkte jag vara färdig med den. Det är gott om tid. Nu är även Mike from Italy involverad i utgången f ö ;)
Dividend:
SISTA VERSIONEN ligger i trådhuvudet :)
Give us comments, På allt...
Ok, detta är sista engelska versionen (kanske kommer en på italienska, på svenska, arabiska och mandarin också! ;).
Kom fram till att Marrs senaste tolkning stämde bättre överens med känslan av "ensam" kontemplation/eftertanke som fanns i första utkastet jag lade upp, och som folk gillade. Så det blir en sångare (Marr) endast, kanske lägger Hmike ave-maria körer på slutet dock till eventuell italiensk version. :) vi får se..
Men som version på engelska är den HELT färdig. Nu vägrar jag jobba mer med den även om jag hör nån falsknot på slutet. (Dynamiskt, sa nån ;)
DEnna version är velocity-justerad manuellt för bättre dynamik!
Emulator:
Nu låter det här riktigt bra i mixen divi. jag känner INTe att det behöver läggas till något. Kontemplativt och dramatiskt.
bra sång som kommer fram i mixen betydligt bättre i denna version.
:)
Åsa:
Så, låten är hemma ^_^
I mina öron ett av dina bättre stycken, musiken är otroligt vacker..
Och marres sång är så rätt här, din röst gör sig i detta stycke, känns som om den ska vara här liksom! Du sjunger lite "lättare" också, har en klang i rösten, jättebra mixad också :D
Beröm till er båda!
/Åsa
Dividend:
--- Citat från: Åsa skrivet 13.09.2008, 14:47:58 ---Så, låten är hemma ^_^
I mina öron ett av dina bättre stycken, musiken är otroligt vacker..
--- Slut citat ---
Tack Åsa, och även emu :) Kul att det låter bra inte bara i mina öron längre ;)
Håller med om att Marr verkligen sjunger grymt bra här!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida