Forum > Färdiga produktioner
Dividend feat. Marrrushka - Contemplation
Marruschkka:
Åh, nu blev jag ännu gladare över denna låt, som ju redan från början legat mej varmt om hjärtat :D
Vilken fin mix Divi, och efter velocity låter det såå mycket bättre ju, alltihop!
Tack Åsa,EMU, m fl. för att ni orkat er igenom hela projektet!
Jag är sååå nöjd över resultatet.
/Marr
MaxB:
Skönt att höra Marres röst så bra. Jag tycker det är stor skillnad mot tidigare. Du använder väl en annan mikrofon än den du använde tidigare (för länge sen)?
Stark sångröst och bra helhet i detta "klassiska" stycke. Bra arbete med "orkestern" också!
Eventuellt saknar jag i helheten något ännu tystare parti där en solostråke för stycket framåt men kompositören har bestämt hur det ska vara. Bra så!
Dividend:
--- Citat från: MaxB skrivet 14.09.2008, 09:32:19 ---Eventuellt saknar jag i helheten något ännu tystare parti där en solostråke för stycket framåt men kompositören har bestämmer hur det ska vara. Bra!
--- Slut citat ---
Sant med solostråke, men fasen jag vågar inte använda digitaliserade sådana längre (knappt) :D Alternativet hade varit att skicka in nån violinist jag känner, men nä... nu får det vara så här ;)
Tack för comment, det värmer! :)
moster67:
Bravi !!
Il Maestro Dividend ha composto un capolavoro e sotto la sua direzione l’orchestra ha dato vita ad un raro evento musicale, "Contemplation", contraddistinta da una precisa esecuzione. Il tocco finale è stato dato dalla cantante Marr con la sua magnifica voce.
Hur fint som helst.
moster67
Dividend:
Tack från oss båda! :)
Kanske kommer Marr med ett svar på spanska, så får vi se om ni förstår varandra :D
/Per
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida