Forum > Färdiga produktioner

Dividend feat. Marrrushka - Contemplation

<< < (26/35) > >>

Dividend:

--- Citat från: asti skrivet 24.07.2008, 16:58:27 ---Verkligen pampigt och snyggt! Jag satt och väntade på några bombastiska pukor, som också kom men som var lite försiktiga  :)
Det är antagligen sådan här musik man vill göra när man tröttnat på att komponera "vanliga låtar". Det är ju en verklig utmaning att bygga upp så´na här komplexa arrangemang utan att det blir för rörigt och kunna behålla en "röd tråd". Väldigt snyggt med stämsången ungefär mitt i låten! Pröva gärna lite pukor a la Also sprach Zarathustra för att ytterligare förstärka dynamiken. Ska lyssna mer på detta och återkommer säkert med mer åsikter!
Peter.

--- Slut citat ---

Pukor noted ;) Ny version kommer! Välkommen åter ;)

moster67:
underbart!!

Fick syn på denna tråden bara nu men om ni skulle vilja översätta något till italienska så säg bara till. Jag bor i Italien sedan 20 år tillbaka och har väl språket ganska bra under kontroll  (bättre än svenskan) ;) Skulle kunna sedan läsa in det åt er på en mp3-fil för att underlätta uttalet.

Jättefint.

Hälsningar ifrån Italien (Milano)
moster67

Dividend:
Då har vi nog lyckats då :)

Sant att italienska hade varit bäst! ;)

Lyssnar på Gloria al Egitto av Verdi just nu... ;)

/Per

Dividend:
Och naturligtvis: Tack för lyssning och erbjudandet. :)

Harmonica mike:
Ja jizez,en av mina drömmar går i uppfyllelse. Denna typen av musik skall sjungas på Italienska! Jag hör av mig via ett pm när jag sitter vid datorn.. Mobil surf nu.. Mvh Micael

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion