Forum > Färdiga produktioner
Lådan - Min krona
Rockoko:
hehe... gott mos !
Helskönt.... absolut inget jag lyssnar på annars, men denna va man bara tvungen att lyssna färdigt på.
Den fångade mej på något sätt!
tbruce:
Fan hur lyckas du göra dessa långsamma, trevande, försiktiga och underliga saker där typ inget händer, men som funkar så jäkla bra ändå? :ph34r: Gillar det som katten. :) Snyggt med mobilljudet. Kan tycka att det nästan blir lite mycket där elpianoimprovisationen går igång. Kanske lägga upp det en oktav? Blir iofs snyggare efter ett tag när det blir mer kaosartat.
mahan:
Här ligger nog en viss stämning, kan int besluta mig om den e posi eller negativ. Du undrar om trummorna, jag tycker att dom e de som funkar bäst. Detta med dissrytm (vilket ord) passar inte mitt "perfekta" rytmsinne :rolleyes:
Behövs nog nånting till för att "tända" mig på riktigt. Det fina är ju att det här e nånting verkligen eget, fortsätt, kanske en större publik blir påtuttad :D
h. mahan
Wernborg:
Det här var annorlunda. Gav en rätt go känsla, samma jag får av tv-programmet Kobra ibland. Mobilen är genialisk. Pianot blir lite grötigt ibland i det låga registret.
Rätt tufft faktiskt.
DåligtGehör:
Den är bra. Helt enkelt bra. Kanske mer en "happening", en "installation" än något man vill ha på skiva och plocka fram på middagsbjudningen eller på syjuntan.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida