Forum > Färdiga produktioner
Lådan - Min krona
Lådan:
LÅTNAMN:
ARTIST/GRUPP:
GENRE:
LÅTLÄNGD:
KOMPOSITÖR:
PRODUCENT:
EV. MEDVERKANDE:
INSPELNINGSÅR:
FORMAT: mp3
Jaha.
då var ennu ett lite lekfullt elektronica-spår "färdigt".
Var ett tag sedan jag fördigställde detta, eller snarare beslutade att inte fortsätta med det.
Introt kanske är lite väl lång vad vet jag?!
Är trummorna allt för tråkiga eller funkar dom hela låten?
Hur ligger mixen?
jaja, over and out!
// Thomas
EDIT: Vänligen följ reglerna när du postar i kategorin "Färdiga demon".
//Anders
Emulator:
lyssnar. medveten lek med velocity på kaggar i början? sen kommer the bas thing. vet INTE om jag gillar eller ogillar knorren. egen är den iallafall..så det blir nog positivt ändå. Runt 1:50 börjar det kännas lite enformigt...innan pratet.
kul grej med pratet :)
sen lita knorrar på bas. är nog bra. Mer myntprat :D
Gillar det lite smådisharmoniska innan fem minuter typ.
Lekfullt och lite nyskapande, men inte min tekopp, därför akn jag inte riktigt ge något omdöme hur det funkar som låt.
vad jag kan säga är att det känns eget och genomtänkt.
:)
Lådan:
Tack för lyssningen o komentarerna.
Det där i början med velocity mins jag inte om det var medvetet eller om det vart slumpen som ficktill det.
Antar att du menar dom där samplade störningarna som träderin runt 5 min. Det är jag rätt nöjd med faktist. blidde snyggt att spelain dessa störningar o sedan styckaup dom, kul grej bara lixom.
Fidden:
försökte du köpa damen med mynt från fickan?
edit: tyckte det var en smårolig låt, kändes lite som något med doktor kosmos eller så :)
Lådan:
--- Citat från: Fidden skrivet 24.03.2007, 15:15:11 ---försökte du köpa damen med mynt från fickan?
edit: tyckte det var en smårolig låt, kändes lite som något med doktor kosmos eller så :)
--- Slut citat ---
:)
Tanken var väl lite att peka på det kapetalistiska samhället, där vissa tycks tro att allt går att få för ett par mynt.
DrKosmos, ha, roligt att höra, inget medvetet att det skall låta som det men kan väl vara så att jag är starkt färgad av dessa typer eftersom jag lyssna mkt på den musiken när jag var yngre.:)
Dont Tuch MördarBruden Eva.. Om du Vill Leva!
// Thomas
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida