Forum > Färdiga produktioner
JT&Marr -Fiilinkin
mahan:
Jisses JT!
Hur hinner du med bygge o musikuppdateringar!
Denna låt bara växer och blir större, Maria ger en sjutusans fin krydda åt låten, wow!
Just för tillfället kan jag inte få för mig hur denna låt yyterligare kunde utvecklas, den känns väldigt färdig :)
Men övedrraska mig Jaak, kör vidare, sämre kan det ju inte bli. Snyggt sjunget Marr! Sammarbete på bästa nivå!
h. johan
Dividend:
Detta är helt underbart! Ank-rap är med, marr är med, helt jäkla underbart!
Din bästa hittills :)
jay thomas:
--- Citat från: mahan skrivet 01.05.2008, 19:38:50 ---Jisses JT!
Hur hinner du med bygge o musikuppdateringar!
Denna låt bara växer och blir större, Maria ger en sjutusans fin krydda åt låten, wow!
Just för tillfället kan jag inte få för mig hur denna låt yyterligare kunde utvecklas, den känns väldigt färdig :)
Men övedrraska mig Jaak, kör vidare, sämre kan det ju inte bli. Snyggt sjunget Marr! Sammarbete på bästa nivå!
h. johan
--- Slut citat ---
Tjoho johan! Det undrar min fru också... ;)
Tack för lyssning och återkoppling! :) I detta fall var jobbet lätt. Marr sjöng in, jag la till hennes sång, lite reverb på det et voila!
Kanske kommer en överraskning, vem vet, jobbar på det i varje fall. ;)
:)
--- Citat från: Dividend skrivet 01.05.2008, 21:16:31 ---Detta är helt underbart! Ank-rap är med, marr är med, helt jäkla underbart!
Din bästa hittills :)
--- Slut citat ---
Tack Dividend! :) Gillar själv, mycket.
mahan:
Ho ho mannen!
Du får det att låta så lätt, jag gjorde, Marrr skickade och jag mixade och that´s it!
Vet ju att det inte går riktigt så enkelt till,
så därför lyfter jag tummen upp för snyggt samarbetsjobb!
Get on JT, get on JT get on!! :)
h. johan
jay thomas:
Johan, ;) B)
Nu finns det en ny version tillgänglig. Lite intro, lite andra ljud och diverse hyss har lagts på.
Fiilinkin ft. Marr
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida