Forum > Färdiga produktioner

JT&Marr -Fiilinkin

<< < (6/6)

jay thomas:
Mygget tack och bock Micael!  :)  ;)
Jo, den sista version blev riktigt bra! Är ju självklart nöjd då grundstommen tog 14 minuter att göra. (btw du har PM )

Marrs sång för låten vidare till en "större" dimension, kanske skulle det funka med ett par stämmor pannade längst ut här och där, för att verkligen bredda det hela. Ankan kom fram lite mer i denna version, några fåglar viskade lite grand.  :D

Tack detsamma! Det blir som vanligt S&G midsommar, dvs Sill och Grill med stuff kring stången där emellan.  :)

Marruschkka:
H.M:

Tack för dina uppskattande ord, de värmer verkligen i hjärtat :wub:

J.T och jag har så kul med melodier, slingor, känns jätte-kreativt att jobba med en sån begåvning...där allt kan hända!

Varning utfärdas härmed: det kan komma mera :P

Önskar även dej en härlig Midsommar på din nya fina veranda, där myggen inte kan ta sej in..he he he!

/Marr

Harmonica mike:
Tjabba JT.

Drog ned final verren.Mest för att flöjten inte skall krocka med Marr samt att den blir rätt synkad i projektet.Lirade lite idag,dessvärre hann jag inte klart..Men altanen blev klar i tid.
Inte en mygga så långt ögat når,nåja så stor är inte altanen,, :P :lol:

Nåväl,jag siktar på att sätta allt i morgon,hang in there mate..Dra ett pm med din mail..

Mvh
Micael

Dividend:
Väldigt mysigt. Futuristiskt, lite blade runner...

Väntar på flöjten..

MaxB:
Jay Thomas, jag är imponerad av den takt du delar med dig av musik. Jag har svårt att hinna med. Kul att bjuda in andra förmågor och få så bra resultat. Marr, din röst är som klippt och skuren för att ge kropp och Jay Thomas musikalster. Instressanta projekt blir det och det kommer mer, med fler inblandade läser jag, kul!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion