Forum > Färdiga produktioner
mahan - BOOGIE WOOGIE
Bengan_gbg:
Rockar på bra. Mer boogie än woogie i min bok men det är nog som du skriver Mahan - music for the road :)
mahan:
--- Citat från: Bengan_gbg skrivet 09.05.2008, 23:47:04 ---Rockar på bra. Mer boogie än woogie i min bok men det är nog som du skriver Mahan - music for the road :)
--- Slut citat ---
TAckar stroreligen Bengan_gbg, du räddade min dag, :)
trodde ingen skulle orka med den sista versionen, ibland blir det lixåm för mycket. Försöker ju skruva till det som lyssnarna önskar, men när det blir 5-10 versioner så dör nog helt förståeligt intresset ut. Men nu ska detta alster få ta del av #The Fame# genom att bli flyttat till FÄRDIGA-avdelningen!
Så tack för lyssning o comment! :)
h. johan
david.roennlund:
du flyttade fel :P
mahan:
--- Citat från: david.roennlund skrivet 10.05.2008, 00:18:47 ---du flyttade fel :P
--- Slut citat ---
JAvisst för tusan...... Murphy eller Mahan alltid går det fel... SHIIIIIIIIIIIIIT :D :lol:
kul DAvid att du märkte det fast jag försökte göra flyttningen så anonymt som möjligt :D
Undrar just var låten befinner sig just nu? BORTTAPPAD VID SJÖN kanske?
Men nu ligger låten äntligen på FÄRDIGA sidan,
Men trots allt, låten sågarne såga och fritt fram för vidare modifiering av låten!
ha de gött!
h. johan
Tokai:
Hiiiiii! haaaaaaj!
Tung Gung!!
Harmonica M - suber bra som vanligt!
Sången ett snäpp högre. Du vill nog att den ska gröta sig med kompet, typ stones eller nåt.
Fräsigt värre
Men skippa hårdrocksvibratot!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida