Forum > Färdiga produktioner

mahan - BOOGIE WOOGIE

<< < (18/19) > >>

Harmonica mike:

--- Citat från: Tokai skrivet 10.05.2008, 18:51:39 ---Hiiiiii! haaaaaaj!
Tung Gung!!
Harmonica M - suber bra som vanligt!
Sången ett snäpp högre. Du vill nog att den ska gröta sig med kompet, typ stones eller nåt.
Fräsigt värre
Men skippa hårdrocksvibratot!

--- Slut citat ---

"Harmonica M - suber bra som vanligt!"

Tack för den Staffan,värmde gott i ett vår blåsigt och kallt Norrland :)

Mvh
Micael

mahan:

--- Citat från: Tokai skrivet 10.05.2008, 18:51:39 ---Hiiiiii! haaaaaaj!
Tung Gung!!
Harmonica M - suber bra som vanligt!
Sången ett snäpp högre. Du vill nog att den ska gröta sig med kompet, typ stones eller nåt.
Fräsigt värre
Men skippa hårdrocksvibratot!

--- Slut citat ---

Bock o tack för detta Tokai!
javisst, HM is da man whith the blow!

On the spot med stones liknelsen, för en gammal rockare e de nära "ultimatum! :D
Kula att det gillas, o vibraton ja, har inte själv ens tänkt på den saken, ska väl gå att fixa, om o när jag sjunger om den, men good point har du där! :)

h.  johan

91:an:
Kan inte göras bättre, låten sitter perfekt! Instrumenten tillsammans med sången fungerar så rätt, så rätt, avlöser varandra och samarbeter så att dom inte konkurrerar!

equality:
Ganska tung, medryckande blues-rock och Munspels-Micke gör verkligen sin plikt. Får lite vibbar av Canned Heat (minns Woodstock!). Som vanligt impar också dina röst och trumrersurser.

mahan:

--- Citat från: 91:an skrivet 10.05.2008, 23:01:38 ---Kan inte göras bättre, låten sitter perfekt! Instrumenten tillsammans med sången fungerar så rätt, så rätt, avlöser varandra och samarbeter så att dom inte konkurrerar!

--- Slut citat ---

Oh my good, 91:an :o
Efter att ha läst din kommentar så är jag övertygad om att kompositionen och jobbet runt den har varit värt mödan och jag verkligen har lyckats!  JIIIIIIIIIhaaaaaaaaa! :D
Du säger det så lixåm i förbifarten, men oj vad glad jag blir, avlöser varann, snygg definition!

Tack o ödmjuk bock för lyssning o komment! :)

h.  johan

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion