Forum > Färdiga produktioner

mahan - BOOGIE WOOGIE

<< < (12/19) > >>

SteveHarris:
fan ändå, munspelet ger en "old school" vilda västern feel emellan och sitter jätte fint.
I like it

h.tommy

mahan:

--- Citat från: jay thomas skrivet 05.05.2008, 23:40:30 ---Ja Korvatunturi vad det rockar nu! I mina lurar är ljudbilden memma, förlåt mumma nu!  :)

För att vara pianist så låter gitarrerna otäckt bra men då kanske det finns hopp för mig...  ;)

--- Slut citat ---

Både Koskenkorva o memma rockar, :D
använd den ena utvändigt o den andra invändigt så ska du se att gitarrliret börja löpa!
Men välj rätt, annars har du en rätt kladdig Les Paul på väggen där! ;)

Tackar JT för lyssning o komment!

h.  johan

mahan:

--- Citat från: SteveHarris skrivet 05.05.2008, 23:46:36 ---fan ändå, munspelet ger en "old school" vilda västern feel emellan och sitter jätte fint.
I like it
h.tommy

--- Slut citat ---

Tankx Tommy!
Hoppas att HM märker detta, så får han ta hand om krediten :)

Tackar för lyssning o diggning!

h.  johan

jay thomas:

--- Citat från: mahan skrivet 06.05.2008, 00:01:53 ---
--- Citat från: jay thomas skrivet 05.05.2008, 23:40:30 ---Ja Korvatunturi vad det rockar nu! I mina lurar är ljudbilden memma, förlåt mumma nu!  :)

För att vara pianist så låter gitarrerna otäckt bra men då kanske det finns hopp för mig...  ;)

--- Slut citat ---

Både Koskenkorva o memma rockar, :D
använd den ena utvändigt o den andra invändigt så ska du se att gitarrliret börja löpa!
Men välj rätt, annars har du en rätt kladdig Les Paul på väggen där! ;)

Tackar JT för lyssning o komment!

h.  johan

--- Slut citat ---

Hehe, måste nog göra dig besviken där. Det starkaste som kommer över mina läppar är en Ramlösa, är det fest kan det tom vara smaksatt!  ;)

Les Paulen och kanelbullar och mjölk går inte heller ihop...

SteveHarris:
Måste höra igenom denna och some day one day ännu en gång före jag ska sova

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion