Forum > Färdiga produktioner

karl - Song to the frozen people

<< < (2/7) > >>

karl:
tnx Åsa för dina öron och kul att du gillar...Ja hon sjunger ju kalas och det var hon som ville sjunga duett med mig så visst blir man smickrad....du kan ju lyssna mer på hennes hemsida som är www.saradahlgren.se   riktigt bra röst...har en grej att fixa till och gör det imorgon och lågger upp den nya här också...tack igen.../  karl

Åsa:

--- Citat från: karl skrivet 08.04.2008, 21:52:08 ---tnx Åsa för dina öron och kul att du gillar...Ja hon sjunger ju kalas och det var hon som ville sjunga duett med mig så visst blir man smickrad....du kan ju lyssna mer på hennes hemsida som är www.saradahlgren.se   riktigt bra röst...har en grej att fixa till och gör det imorgon och lågger upp den nya här också...tack igen.../  karl

--- Slut citat ---

aha! Då förstår jag att det låter proffsigt, det ÄR ju ett proffs  :D Mkt duktig är hon!! Har kollat hennes sidor nu!

Stolle:
Detta låter ju jättebra!
Mysig låt och bra driv i sången. Era röster låter bra ihop
Jag har inget konstruktivt att säga så det får bli 'good ol fashioned'
ryggdunkning. Bra jobbat Karl!

jay thomas:
Ännu en ryggdunk!  :)

Otroligt bra produktion, där allt samsas om utrymmet. MTV nästa?

karl:

--- Citat från: martinm skrivet 08.04.2008, 19:46:07 ---Detta är nog det mest välproducerade som jag har hört från dig hittills.
Redan innan din sång kommer in så hör man att det är en Karllåt.
Låten känns modern men ändå med rötter i nån slags Genesis-Yes tradition.
Har faktiskt inget negativt eller särskilt konstruktivt att säga. Hoppas att du ser det som något positivt.
 :P

--- Slut citat ---
Tack martin för dina öron...ja du har ju hört det mesta från mig eller iaf sen en tid tillbaka...kul att du tycker det låter OK och att det hörs att det är jag....kul att du nämner Genesis och Yes, två gamla band som jag lyssnar på än i dag....tnx /  karl

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion