Forum > Demolåtar

Coming into LA - Färdiga nästa? Mix nr 2 - 2008-04-17

<< < (4/5) > >>

1up:
Blir så glad av den här! :) Groovy, lirat med kunskap och känsla. Härligt, härligt. Gärna lite svagare gitarrer.

Harmonica mike:
YES YES YES!

Nu har du den Wernis,kanonmix!

Liret är nästan lite för bra.. :P :lol:

Snyggt jobbat!

EDIT: Efter ett gäng genomkörningar idag så får jag nog sälla mig till 1:upens skara,kompguran är lite lite hög.En berömd puttefnask säkning där så lovar jag att inte bråka nåt mer - på denna då  :P..Kan också tänka mig att du skär ytterst lite av diskant/höga mellan registret med ett lite bredare q värde,på kompguran,det borde ge samma effekt.

Mvh
Micael

Marruschkka:
Det här tok-diggar jag...vilket ös..och nostalgivibbarna bara dräller...soundet är så genuint 70-tal...får upp bilder av låtar från den sköna tiden...jojo.Gitarren, sången-ja!

Tack för det:D

/Marr

karl:
Holy Mother....mina systrar hade en platta med Arlo Guthrie och denna låt är väldigt mycket skyldig till att jag började musicera,tyckte redan som 10 åring om harmonierna kommer jag ihåg ...Arlo Guthrie gör ju en smooth:are version men du behåller dom viktiga beståndsdelarna fint och tolkar den bra  med tryck och bra sång...woodstockversionen däremot är ju ingen höjdare...det här var riktigt roligt och j#¤%igt bra....

Allt gott /  karl

Dividend:
Alltså det här är en jävligt cool sång. Alltså jag menar det... Fruktansvärt cool..

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion