Forum > Färdiga produktioner

Aettan - Returning call 1945 and back

<< < (2/5) > >>

mahan:
Tjou Aettan!

Lyssnade själv i min ungdom på min pappas skivor och till dom hörde faktiskt Jussi Björling!
Ditt alster är ett skitsnyggt dokument, faktiskt värt att notera högt upp!
Kunde gärna lyssna lite mera på denna typs historik och nymodern sammansmätning,
du har fått ihop det riktigt schysst!
Snyggt proddat och klart ärvt mycket efter din morfar, snyggt att det ligger i, och att
du känner det som en styrka att dina släktingar har haft en fruktsam musikalisk historia!

great job! :)

h.  johan

ynot:
gillar soundet hel proffsig rakt igen fina övergång
lite film som inte böhöver bilder.

me like

tony

Aettan:
Uj man tackar det var ytterst vänligt av er, själv trodde jag att det skulle uppfattas som lite väl experimentellt men där ser man kanalerna är öppna ändå :D. Jäkla häftigt tack ska ni ha igen. Ska försöka svara lite mer regelbundet på era låtar här men det är brist på tid, har också haft en period med lite teknikutveckling när det gäller vårat älskade ämne musikinspelning som också har tagit ganska mycket tid. Men jag är nog framme nu och det rullar och går i daxläget så förhoppningsvis blir det mer tid nu till övers för själva skapandet. Ha det bra

mahan:

--- Citat från: Aettan skrivet 04.04.2008, 22:20:32 ---Uj man tackar det var ytterst vänligt av er, själv trodde jag att det skulle uppfattas som lite väl experimentellt men där ser man kanalerna är öppna ändå :D. Jäkla häftigt tack ska ni ha igen. Ska försöka svara lite mer regelbundet på era låtar här men det är brist på tid, har också haft en period med lite teknikutveckling när det gäller vårat älskade ämne musikinspelning som också har tagit ganska mycket tid. Men jag är nog framme nu och det rullar och går i daxläget så förhoppningsvis blir det mer tid nu till övers för själva skapandet. Ha det bra

--- Slut citat ---

Ho ho ho,visst e de experimentellt det du bjuder på, men det är just det som gör det snyggt!
Så det är bara att lita på sig själv och komma med följande alster Aettan!
Nu när vi äntligen fick smak på din prodd  så låt oss inte vänta så länge på nästa! :)

Kör hårt!

h.  johan

Emulator:
låter riktigt snygt, kul ide.  detta skulel vara nåt som P3 snurrat ihop, sån bra kvalisort på ingående grejjor och hur det sitter ihop tycker jag :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion