Forum > Färdiga produktioner
Aettan - Returning call 1945 and back
Aettan:
Tackar det var snällt av er får väl försöka komma på nåt mer då men det tar nog ett tag. Såg en häftig film med Antonio Banderas som det var så jäkla häftig musik i så jag styr nog åt det hållet ett tag först. Ha det bra
stajo:
Låter ljudtekniskt väldigt bra i mina lurar. Sjutton vad du har utvecklats under åren som gått.
Spännande med häftiga övergångar. :)
Aettan:
Tjena man tackar så mycket :D det var roligt att det gillas, det måste bero på min morfars spel. Glömde kanske att säga att det är han som spelar fiol så när det blir så där svajigt och lite ostämt så är det violoncell damen som kör. Beror förmodligen på bandsvaj och den klingar i ett område som verkar vara känsligt. Det kan nog till och med hända att det är överfört från en trådbandspelare men det vet jag inte.
Marruschkka:
Vilken musikalisk resa :P
Hel-cool mix!!Ett medley genom flera årtionden, känns smått historiskt ;)
/Marr
Aettan:
Man tackar så mycket det var vänligt sagt. Ja det var ju lite ur min morfars perspektiv som jag försökte mig på att på något sätt beskriva hur kaotiskt han eventuellt skulle ha uppfatta en sådan här resa. Men vem vet han kanske hade varit på som sjutton på det som händer i musikvärlden idag. Jag vet att dom frågade honom om han verkligen gillade pop och rock och sånt när han låg och lyssnade på radion och han svarade ja till mina släktingars stora förundran.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida