Forum > Demolåtar

Bra eller dåligt ?

<< < (4/4)

Hellpig:

--- Citera ---Säg vad ni tycker om piano spelandet, sången och låten i sig.
--- Slut citat ---

Sparsmakat och bra spelat på pianot - det behövs inte mer än så. Sången är det heller inget fel på, det finns många "erkända" artister som sjunger sämre. Lite synd med reverbet som får sången att verka lite frånvarande i sin nuvarande form. Låten är lovande. Jag skall väl egentligen inte kommentera ljud eller mix här men jobbar du mer med de båda så kan det bli en fin låt. Det är bara att köra på och göra något av detta.

--- Citera ---kärlekens täcken
--- Slut citat ---

Pratar ni om din sång i sängen? Sorry, jag kunde inte låta bli. Inte meningen att vara elak.  -_-

Kenta K:

--- Citat från: mahan skrivet 25.03.2007, 23:39:14 ---Tycker osså att du ska utnyttja brossan till tusen :D.
Ha en trevlig resa och så skyndar du dig förstås at lägga in en helt ny version av låten åt oss här hemma väntande KentK-fans :P

h.  mahan

--- Slut citat ---

Haha! :) Kenta K - fans! lol! :)

Artist namnet är dock Kenneth F :)

Ja, det blir till att försöka spela in en ny version när jag kommer till Norge. :) Till sommaren blir det till att köpa egna grejer. :)

Kenta K:

--- Citat från: Hellpig skrivet 25.03.2007, 23:43:35 ---
--- Citera ---Säg vad ni tycker om piano spelandet, sången och låten i sig.
--- Slut citat ---

Sparsmakat och bra spelat på pianot - det behövs inte mer än så. Sången är det heller inget fel på, det finns många "erkända" artister som sjunger sämre. Lite synd med reverbet som får sången att verka lite frånvarande i sin nuvarande form. Låten är lovande. Jag skall väl egentligen inte kommentera ljud eller mix här men jobbar du mer med de båda så kan det bli en fin låt. Det är bara att köra på och göra något av detta.

--- Citera ---kärlekens täcken
--- Slut citat ---

Pratar ni om din sång i sängen? Sorry, jag kunde inte låta bli. Inte meningen att vara elak.  -_-

--- Slut citat ---

Tjena! Tackar för fin comment vad gäller pianot. Jag tyckte också att det passade bra med "stilen" på pianot. Jag tror att årsaken till att sången hörs långt borta är att den faktiskt är det. Microfonen hänger över min axel medans jag spelar piano och sjunger, så det kanske är därför? :)
Jag hoppas jag får ihop denna biten och att det kan bli något bra nån dag. Och med detta forumets hjälp tror jag det kommer gå mycket bra! Så många experter på en och samma plats. Och det bästa är att alla har samma sätt att tänka. Hjälpa andra musikers!  :wub:

Tack för alla UNDERBARA comments!  :wub: :D Inte en ända som har sågat min sång insatts än! Det värkar ju lovande iaf. . .  :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion