Forum > Demolåtar

Bra eller dåligt ?

<< < (3/4) > >>

mahan:
Hallåå KentaK
Tycker att du definitivt ska överge WebCammen ;)
Vi väntar med spänning på ett "stadigare" inlägg av låten

valdez:
Befriande och ärligt..
Man behöver inte de bästa grejerna för att låta...man hör ju liksom när någon har ämnet i sig, du låter bra trots din enkla mick..
Antar att du kommer att sjunga massor nu och i framtiden. :D..
Vill du höras lite mer, närmare, klarare och få fram nyanserna så ska du absolut köpa dig en mick.
Jag tycker du har en fin och känslig röst..låten blir kanon när du blir färdig med den..sköna harmisar!

Lynxo:
Alltså shit, improviserat? Hur mycket då? Du har definitivt något att jobba vidare med här! Och ja, du kan faktiskt sjunga! ^_^ Se nu bara till att göra en ordentlig inspelning så jag får lovprisa den också! :wub:

Kenta K:
Emulator:  Hehe, ja det har du rätt i!  :P Ja, jag vet faktiskt själv att jag "svänger" in på tonerna ibland. Men ibland passar det, och ibland inte... Ja, som jag skriver i inledningen så vet jag inte själv om jag sjunger min egna låt eller om jag sjunger på någon annans?  :blink:
Men tack för comment, och tack för att du tycker min röst inte låter för jävl***  :wub:

mahan: Hej igen! :) Ja, jag åker till Norge om två veckor. Då skall jag sticka ner i brorsan "studio" och försöka spela in nått bättre. Han har riktiga microfoner och allt vad man skulle behöva tror jag.  :D

valdez: Tuuuuuuusen tack! :)  :wub:  Vad gäller sjungandet inför framtiden vet jag inte om jag kommer sjunga MER än vanligt. Sjunger alltid, överallt!  :lol: :P  Men jag har aldrig lagt ut något såhär så att ni musikers kan säga vad ni tycker. Jag skall definitivt jobba vidare med denna låten. Även om jag inte är säker på att den är min eller bara något jag hört?  :blink:   Tack igen för jätte bra comment!  ;)

Lynxo: Ja, improviserat.  :) Först satte jag mig ner framför midi klaviaturet, skruvade fram ett piano ljud och spelade lite. 99 % av alla mina låtar kommer till på det viset. Efter ungefär 10 minuters klink och klonk spelar jag in detta. Om du lyssnar noga på texten hör du att den inte är 100 %. Inte riktigt någon struktur i det jag sjunger än. Även om man fattar historien bakom låten. Så det ni hör här är det första jag spelar in efter 10 minuters klink och klonk på klaviaturet. Det hörs också eftersom jag sjunger och stannar up och börjar om. Inget nedskrivet i det stadiet, men nu har jag jobbat vidare med låten, så nu börjar ackorder och texten ta mer och mer form. Så ja, det hela är en improvisation jag spelade där och då. (efter 10 minuters klinker och klonkers)  :D
Tack för att du tycker jag sjunger bra! Får nästan en klump i halsen av alla goda comments på min röst. Jag har aldrig riktigt trott på att jag kan sjunga. jag skall göra mitt bästa för att spela in en ordentlig tagning av denna låt! Och vem vet, jag kanske kommer med något mera improviserat innom kort!  :D   Tack för comment!  :wub:

mahan:
Tycker osså att du ska utnyttja brossan till tusen :D.
Ha en trevlig resa och så skyndar du dig förstås at lägga in en helt ny version av låten åt oss här hemma väntande KentK-fans :P

h.  mahan

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion