Forum > Demolåtar

guran one step behind

<< < (5/7) > >>

Emulator:
fanken så skönt!
skitbra verkligen, gillar det lugna spelet, och bassolot :wub:

funkarn herrn som plugin på nån låt om man behöver fretless? :D

Bengan_gbg:
Snyggt lir som nog nästan ligger närmre jazzen i min skola...eller i alla fall "polerad" blues.
Bra basljud.

Sedan en allmän grej; Jag vill gärna ha en direktlänk till musiken. Kalla mig lat och gnällig, men hänvisas det till en myspacesida eller soundclick så ids jag nästan aldrig gå in och lyssna.

Emulator:

--- Citat från: Bengan_gbg skrivet 30.03.2008, 17:37:34 ---Snyggt lir som nog nästan ligger närmre jazzen i min skola...eller i alla fall "polerad" blues.
Bra basljud.

Sedan en allmän grej; Jag vill gärna ha en direktlänk till musiken. Kalla mig lat och gnällig, men hänvisas det till en myspacesida eller soundclick så ids jag nästan aldrig gå in och lyssna.

--- Slut citat ---

faktiskt tänkte jag skriva det, men avstod. jag verkligen avskyr soundclick.....skönt att vi är två :rolleyes:

:)

Plinka:
Hej!
Tycker oxå att du har fått till ett väldigt mysigt sound, och just i tillbakalutadställning- helskön lyssning! Du är duktig med gurorna du! :)

jay thomas:
Dags för en Tom Tvärtom, jag tycker glidandet på basen bara blir jobbigt efter ett tag. Gitarren är kalas, basljudet i sig kalas men ljudet av en "distinkt" gitarr och en glidande bas ihop har jag svårt att få ihop...

Dessutom håller jag med Bengan.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion