Forum > Demolåtar

guran one step behind

(1/7) > >>

Ola:
tyck till lite om ni vill  :)

oj

länk

http://soundclick.com/share?songid=6408970

Wernborg:
Coooolt

Behagligt ljud på gitarrerna. Får lite So What möter Black Coffee-vibbar. Diggar.

Verkar va ett skönt ljud på sologitarren som svarar fint på anslaget. Får man fråga hur signalkedjan ser ut?

Ola:
ja men visst får man det  :D det är oxå en ny leksak. en sådan där gear box silver plug in från line 6
btw glömde skriva att basen är en akustisk bas. :)
kul med respons
mvh

Harmonica mike:
Acke bas.. :wub:

En sådan vill jag också ha..Märke,pris?

Schysst lirat här Ola,kanske lite enformigt efter ett tag.Lite mer utflykter så kommer det att bli kanon! Det finns ju flera kilo potencial i Guran guran :),utveckla basgången lite kanske och damma på med mer gura..Fast den håller ju så här också.

Schysst mix å snortajt lirat.

Mvh
Micael

freddy:
Nu gör vi ett nytt försök... Sist jag försökte lyssna slutade det med toabesök(magsjuk  :()

Kanske är det min lyssning, men jag vill höra mer av den bandlösa basen som du pratar om. Visst hör jag den ligga i bakgrunden och pumpa, men det är mestadels gitarr dock. Men du har ett namn som antyder att jag kan förvänta mig sådant. Mysigt gitarrljud tycker jag. Dock känner jag att det blir lite enformigt, fast det är ju ingen klar låt heller så. Kan nog bli en låt av detta med :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion