Forum > Demolåtar
guran one step behind
ynot:
liret sitter fint allt är avvägt o balancerat.
kaske blir det lite för jämt o händelselös efter ett tag, skulle gärna se ett snabbare parti som stick nånstans.
tony
Ola:
Hej Tony ja visst finns det utrymme för mer utsvävningar vi får se hur det fortskrider. jag ville bara prova att lira in en snutt för att kolla ljudet i min nya bas och Freddy hörde inte bas liret då bestämde jag mig för att lägga på ett litet bas solo för att visa soundet och få feedback på det
(inte solot men soundet)
Hej HM. nej jag har köpt fenders flatwound strängar. det sitter vanliga stålsträngar på
och jag tror det där bronzsettet dom visar på sidan inte är flatwound.
jag tror halsen kan bli lite förstörd om man kör på oslipade strängar för länge på en bandlös bas
Harmonica mike:
--- Citat från: Guran skrivet 30.03.2008, 12:07:17 ---Hej Tony ja visst finns det utrymme för mer utsvävningar vi får se hur det fortskrider. jag ville bara prova att lira in en snutt för att kolla ljudet i min nya bas och Freddy hörde inte bas liret då bestämde jag mig för att lägga på ett litet bas solo för att visa soundet och få feedback på det
(inte solot men soundet)
Hej HM. nej jag har köpt fenders flatwound strängar. det sitter vanliga stålsträngar på
och jag tror det där bronzsettet dom visar på sidan inte är flatwound.
jag tror halsen kan bli lite förstörd om man kör på oslipade strängar för länge på en bandlös bas
--- Slut citat ---
Kanon Ola,då vet jag.Beställer min i morgon med flatwound strings..
Mvh
Micael
Ola:
Ja då får jag önska dig god jakt lycka. så att du får ett bra ex.
ha det gött mvh ola
martinm:
Ja, för fan, helt ok tillbakalutad låt.
Sköna glidningar o sound på basen.
Sitter bra ihop.
:P
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida