Forum > Färdiga produktioner
Yllet - I've got you
Plinka:
Hej Yllet!
Som vanligt är det skön lyssning från dig! Lätt att tralla med, sätter sig lätt på hjärnan ;)
Enkel och talande text! Förmedlar ju livets budskap på enklaste sätt!
Harmonica mike:
Tjabba Jon.
Jo men det här funkar ju..Tycker att acke plocket tar över lite mot sången(under reffen),i volym då..Kanske lite mer tryck/attityd från sångaren som wernis sa..I övrigt så funkar det helt okej.
Låten då,njäe inget för mig - du har bättre låtar än så här.Fast som mellan låt,visst!
Mvh
Micael
Yllet:
Fidden Hahaha, lyssnade på flight of the conchords, ganska kul. Men hade tyvärr inte den i åtanke när jag skrev låten, eheh. Men det blir nog till o kolla upp serien i alla fall. Visst behövs det gladpop ibland och "Yllet at its best imho" känns som ett bra betyg från dig. Tackar
Plinka Jag blockar och bugar.
Harmonica mike Faktum är att jag är nöjd med sången, den ska va lite "loj" i versen, för mer attityd i refrängen kan de väl inte va eller? ;) Hör inte heller riktigt vad du menar med att ackegurorna tar över i refrängen, vi har ju samma lyssning också... Smaken är som baken. Tack för lyssningen!
Harmonica mike:
Jag tyckte plocket var lite högt,men jag kan ju ha fel..Bara min åsikt,satt med lurar då... Är du nöjd med sången så kör på! Inge elakt från mig..Visst har du bättre låtar,men så är det även med mig.Ibland så skriver man en mellan låt,och det är helt okej.
Hittar väl sin plats på plattan så småningom,och ibland så blir det en höjdare..
Dona på Jon,du har full koll på mixeriet.
Mvh
Micael
djonas:
Skön låt!
Snygga gitarrer, nice harmisar och bra sång.
Good work!
Mvh / djonas
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida