Forum > Färdiga produktioner
Yllet - I've got you
Yllet:
borttagen
Wernborg:
Lite som spår 5 på den där popplattan jag aldrig riktigt gillade. :o
Inte så hittig refräng tyckte jag. Jag tror du skulle kunna kompensera hitbristen med mer engagemang och attityd i sången som jag tycker känns lite loj och trött mot hur du brukar låta.
Jag är ju inte mycket till popsnöre tyvärr....
Bra att du kvalar in under 3 minuter, det kräver genren nästan för att man inte ska tröttna för snabbt.
Tycker som vanligt att dina trummor håller måttet. Varför byta, dom gör ju liksom jobbet?
Bra jobbat!!
:)
Yllet:
--- Citat från: Wernborg skrivet 27.03.2008, 23:33:09 ---Lite som spår 5 på den där popplattan jag aldrig riktigt gillade. :o
Inte så hittig refräng tyckte jag. Jag tror du skulle kunna kompensera hitbristen med mer engagemang och attityd i sången som jag tycker känns lite loj och trött mot hur du brukar låta.
Bra att du kvalar in under 3 minuter, det kräver genren nästan för att man inte ska tröttna för snabbt.
Tycker som vanligt att dina trummor håller måttet. Varför byta, dom gör ju liksom jobbet?
Bra jobbat!!
--- Slut citat ---
Trött och loj? Huhu Tack för den.
Wernborg:
--- Citat från: Yllet skrivet 27.03.2008, 23:35:32 ---
--- Citat från: Wernborg skrivet 27.03.2008, 23:33:09 ---Lite som spår 5 på den där popplattan jag aldrig riktigt gillade. :o
Bra jobbat!!
--- Slut citat ---
Trött och loj? Huhu Tack för den.
--- Slut citat ---
Varsågod. ;)
Fidden:
hihi, den påminner lite i början om en låt i avsnitt 4 av "flight of the conchords"-serien, vore kul om det var medvetet :)
()
Jag tycker det var fin. Ser ingen anledning att lägga om trummor, de låter bra. Yllet at its best imho. Vill man lyssna på nåt djupt så kan man lyssna på det efteråt, detta är glatt och poppigt på ett bra sätt.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida