Forum > Demolåtar
EMU: Wondering
Dividend:
Tycker det låter bra! Jag är fasen ingen jazzexpert, men på nån popjazzskiva kanske? NOrah Jones, gör ju sånt här. Din sång passar låten! DEfinitivt. Tjejsång också sen, ja inte läst kommentarerna men det funkar också.
Nåt negativt kommer jag inte på. Tyvärr ;)
Men jag skall ha den i spelningslistan ett tag.
Edit: Är den där tjejen, du som sjunger ljust?????
mahan:
Tjou EMU!
Fy aset vad snyggt gung du fått i denna, riktigt tradjazz med snygga vispeltrummor!
Verkligt skön stämning med de bägge pianona som turas snyggt utan ta "livet" av varann.
Sen tycker jag att du borde satsa mer på din sång, inte alltid bara dela ut sånginsatserna på direkten,
för du har ju en snygg sångröst nu även med schysst "jazzknarr". Lita bara på dig själv, sjung på så
att det börjar kännas eget. Och sjung lite längre ifrån mikken så blir det mjukare balans i sången.
Och ideén med lite jazzgura känns jättebra, kommer bli strålande clublåt detta! :)
kör hårt Emu!
h. johan
Dividend:
--- Citat från: mahan skrivet 04.04.2008, 16:03:46 ---
Sen tycker jag att du borde satsa mer på din sång, inte alltid bara dela ut sånginsatserna på direkten,
för du har ju en snygg sångröst nu även med schysst "jazzknarr".
--- Slut citat ---
Medhåll!
Emulator:
ber om ursäkt för att jag missat er! :wub:
suger åt mig som en svamp :) verkligen kul att det gillas tycvker jag, och ...tja. jag har ju blivit lite bättre...kanske skulle försöka mer med egen sång. jag brukar f.ö sjunga längre från miken, och stå upp, men nu blev det ostkrokssång sittandes hukandes vid miken när folk sover :D
tack för lyssning och kommentarer..och trevliga ord :D
och: ja, den ljusa är jag ;)
Marruschkka:
Men..vad har vi för pärla här som ligger och skimrar? :D.....jadu EMU..denna måste du göra klar bara!!!
Bumpar bums :lol:
Kör så det ryker :P
/Marr
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida