Forum > Demolåtar
EMU: Wondering
Emulator:
oj, ja, tack :D
Skall väl filas på lite? Årets bump nästan va?
:D
lite ny sång och piano så kanske... :)
Rattlesnake:
Skön clubjazz! TYcker det är lysande med ett undantag, basen som jag tycker blir trist med 4/4-komp med samma ton. Lite vandringar och kanske avsteg ifrån regelbundenheten kunde väl vara på sin plats? Fast jag har ingen koll på någon Rougheford heller. Vad är det? Google undrar också. ;)
Jag gillar din lite väsande sång här, cool och laidback. Och trumloopen tycker jag funkar klockers.
Emulator:
tack rattle :) Basen ja, kanske skulle be någon basmänniska här att lägga på en bas? jag gillar pumpet och enkelheten, men håller med om att lite vandringar och ornementering skulle smaka bra.
Rougheford är bara en helt vanlig felstavning :rolleyes: skall försöka hitta rätt på vad karln heter :D
tack för lyssning och feedback!
EDIT: Roachford, inget annat. Tack spotify :D
Eddi:
Första gången jag hör låten - tack för bumpen. Utan att gå in i några detaljer så vill jag säga att låten som sådan är helbra - urskön - smaskens - plus en massa superlativ
Hur du har fått till det med den ljusa rösten är en gåta låter som Marilyn Monroe :D
Kanon detta. Sedan kan säkert saxar och andra sakert komma in och förhöja låten men grunden är tokbra.
Eko
Dividend:
:D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida