Forum > Färdiga produktioner

Rosqvist, Åsa, Equality, Jessica - SÅNGEN

<< < (4/9) > >>

Dividend:
Tack SYNTH! :)

Dividend:

--- Citat från: Mikke skrivet 02.05.2008, 22:58:00 ---Jag imponeras av den höga klassen på sången, gitarren och arrangemanget. Jag tycker dock att det är hög tid för Divi att investera i en/ett bättre orkester/stråk plugg/bibliotek. Jag tycker flöjtljudet och stråkljudet drar ner helhets intrycket en del. Alltså själva soundet, inte spelet i sej.

--- Slut citat ---

... eller så är det jag som är sanslöst dålig på att välja dåliga patchar... Skall kolla läget.

--- Citera ---Musiken är vacker och fin och sanslöst melodiskt i delar av stycket. Än en gång gör Åsa ett "kanonjobb" som vi säger i min del av Sverige. Det är kul att vi har henne i detta forum. Personligen tycker jag det är svårt att hitta tjejer som "öppnar upp och sjunger ut" på det sätt som Åsa gör.

Bredden utav musikalitet hos Kr's forum medlemmar visar detta verk med all tydlighet. Bra hantverk / Mikke

--- Slut citat ---

Åsa är bra ja :)

Tackar för lyssning!

Åsa:

--- Citat från: Mikke skrivet 02.05.2008, 22:58:00 ---Jag imponeras av den höga klassen på sången, gitarren och arrangemanget. Jag tycker dock att det är hög tid för Divi att investera i en/ett bättre orkester/stråk plugg/bibliotek. Jag tycker flöjtljudet och stråkljudet drar ner helhets intrycket en del. Alltså själva soundet, inte spelet i sej. Musiken är vacker och fin och sanslöst melodiskt i delar av stycket. Än en gång gör Åsa ett "kanonjobb" som vi säger i min del av Sverige. Det är kul att vi har henne i detta forum. Personligen tycker jag det är svårt att hitta tjejer som "öppnar upp och sjunger ut" på det sätt som Åsa gör.

Bredden utav musikalitet hos Kr's forum medlemmar visar detta verk med all tydlighet. Bra hantverk / Mikke

--- Slut citat ---

:wub:  hur glad blev jag inte..? Tack snälla du.. tack tack  :D

Kenta K:
Underbart av alla..

Och Åsa`s sång går rakt genom...  :wub:

Dividend:
Jäpp det gör den. :)

Tackar!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida