Forum > Färdiga produktioner

Rosqvist, Åsa, Equality, Jessica - SÅNGEN

<< < (5/9) > >>

Dividend:
Denna mix förtjänar en bättre mix Eq. Skall ge den en chans under någon kommande kväll :)

Speciellt skall den störande flöjten bort på slutet, så den avslutas med din gitarr enbart..

equality:
Jag tyckte nog den funkade bra i den tappning jag hörde senast. I o f s spännande och se vad du hittar på, det brukar aldrig bli sämre...  :)

Dividend:
Det är mest reverbprylen som skall ändras, och orkestern "velocity"-justeras (alltså för att efterlikna klaviaturspel och orkesterrealism mera). Åsa kommer dock att förbli oförändrad  :P

asti:
Sköna tongångar som tyvärr blir rörigt pga för mycket reverb. Åsas sång är riktigt bra och likaså Eq:s gitarrspel.
Bra är också Jessicas sång i slutdelen. Flöjterna är fint spelat men för mycket reverb. Stråkarna tycker jag inte låter speciellt bra överhuvudtaget, kanske beroende på reverbet det också? Den nynnande kören låter som att den släpar lite, men är lite svår att få grepp på, återigen pga all reverb. Det här kan säkert bli riktigt njutbart med lite mixning och ev byte av stråkplugg. Men jag kanske inte är rätt person att bedöma stråkar!  :D
Hur som helst - stämningsfull och avkopplande musik!

Memphis:
Har inget mer att tillägga än vad som sagts.

-Mysig låt
-Fint gitarrspel av EQ
-Åsa sjöng riktigt fint.  :wub:
-Bra orkesterpålägg av Divi, gillar flöjten. :)
-Alldeles för mycket reverb, skulle haft andra stråkar.
-Nu är jag sugen på Té.  Tjao ^_^

/Memphis

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion