Forum > Färdiga produktioner
Harmonica Mike, Ynot och Carl Cadello - Weapons Of Mass Destruction [Ny version]
carl cadello:
--- Citat från: Emulator skrivet 24.03.2007, 17:05:01 ---Men fanken va bra det har blivit!
gitarrerna är RIKTIGT supertajta..munspelet sitter som en sprakdräkt på en lite överviktig man. tajt och bra alltså :)
--- Slut citat ---
Det måste vara mike's sparkdräkt du menar :P Men visst sitter den fint!
--- Citera ---Saknar en enda sak: körer. på med körer i refrängen. Runt 2:15 är det någon röst som säger något, det drunknar lite tyvärr.
--- Slut citat ---
Jag utmanar DIG! Lägg en kör och skicka den till mig!
--- Citera ---liiiite dist på orgel?
--- Slut citat ---
JA! Varför inte. Smart!
--- Citera ---Men jävlar gossar, nu har ni fått till något RIKTIGT bra!
--- Slut citat ---
Ojojoj, nu får jag lägga av med an jag befinner mig på toppen ;)
carl cadello:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 24.03.2007, 17:05:10 ---yeah man..
Nu börjar det likna nåt..Schysstare mix helt klart.Munspelet flöt in bättre när du drog upp volymen.Schysst klippt oxå..Det är bra sväng i denna,kul att jag fick vara med.
Basen oooar en del i min lyssning.Det finns lite eq jobb på den,i övrigt så stör jag mig inte på nåt.
Mvh
Micael
--- Slut citat ---
Det har varit en ära att få ha dig med!!!
När det gäller basen har du säkert rätt! Jag är fullkomligt fartblind vid det här laget. Ska kolla Studios mixnummer och ta bort allt onödigt.
carl cadello:
--- Citat från: Wernborg skrivet 24.03.2007, 17:58:25 ---Trevlig lyssning. Mysiga gitarriff och lagom agro sång. Munspelet också fint.
Topp!
--- Slut citat ---
Tackar!
Vet du att Ynot heter Topp i efternamn? :D
Dark Of Light:
B) Yessssssssss...
carl cadello:
--- Citat från: Dark Of Light skrivet 24.03.2007, 21:10:52 --- B) Yessssssssss...
--- Slut citat ---
För o va så ful e du väldigt söt :wub:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida