Forum > Färdiga produktioner

Dividend feat Marruschkka - Evolution mist (part2)

<< < (9/14) > >>

Dividend:
Hej.

Det är inte ofta man blir tillägnad en låt man gjort själv! :lol: Måste vara den största komplimang jag nånsin fått :D

Tack Johan!

Boxcutter:
Ett mycket intressant stycke. Det låter klassiskt i den mening att det inte är helt uppenbara gränser var själva ackordbytena sker. Sånt är svårt att göra och jag tycker att du har gjort det bra. Känns väldigt väl orkestrerat med bra instrumentval. Skulle passa bra till film eller spel, atmosfärisk musik som kanske fungerar lite bättre som bakgrundsmusik än musik man bara sitter och lyssnar på då något distinkt ledtema kanske saknas? Det är inget negativt! Mycket välgjort stycke.

Dividend:
Tack boxcutter, ja här finns kontrapunkt/polyfoni så klassiskt är det ju i den meningen, plus temautveckling med vissa tvära kast.

Fått mycket beröm för den här internationellt.

Dividend:
100610 Jodå, det kom trots allt en ny version. Sången sjöngs in första gången av mig typ 2006, Marre sjöng in texten till sångmelodin i veckan. Låter jättebra, vi är nöjda, bör vi vara det? Såga på utav bara helvete  :)

Låten är längst ner i första inlägget!

/Per

Gurano:
Tycker att musiken låter bra. Marre sjunger bra oxå!

Jag hör en liten grej vid 148 som jag upplever som ett störande missljud i bakgrunden - om ni hör samma som jag så kanske det bör ändras - annars är det ett hörspöke från min sida.

Gurano

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion