Forum > Demolåtar
eQUALITY - nOT aFRAID
equality:
--- Citat från: ynot skrivet 18.03.2007, 16:02:19 ---helt underbart även om det var till dede...
gillade guran.. o lofhin... :D
--- Slut citat ---
Släpper 78-varvsversionen till hösten. :D
Emulator:
Jaha? så vi med vaxrullar får inte lyssna då?
:angry:
karl:
skruvat vansinnigt...men du verkar ha hittat ditt sound även om jag kan tycka att denna sida av dig är stöpt i nästan samma form iaf gitarrerna och tempot :unsure:men jag gillar det det är mycket energi här och du sjunger bra även här....
best / don karlo
equality:
91:an: :D Tack för omfattande analys! "Olyckan" ja, som man vill hålla på lite avstånd...MEN som behövs för mångfalden och spänningen antar jag.
Emulator: Jag skall just tanka ner en "78-rpm-bachelite-to-wax-converter"... :)
karl: Tnx. Visst he, men några BPM skiljer det mellan alstren men "time for change" som sagt. Berätta lite om England maestro Karlo!
Tokai:
Citat:
"Din grej?" Vet inte riktigt vad jag skall svara... Har inte hållit på längre än ett par år med egna låtar och testar lite olika stilar. Tycker det fortfarande är vansinnigt kul och ibland spiller entusiasmen över till andra som bidrar till att man vill hålla på. Så länge det känns så fortsätter jag nog tills jag trillar av pinn även om musik kanske ö h t inte är "min grej".
Det är bara jag som är avundsjuk att du har modet att testa nya grejer. Själv är jag lite för feg att våga pröva lite mer äventyrliga musikaliska utflykter :( Samtidigt är det lite lustigt att jag velat uppmuntra andra att göra nåt annorlunda och ha då fått svaret att man funnit sin stil...
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida