Forum > Demolåtar

eQUALITY - nOT aFRAID

<< < (6/7) > >>

suprapappa:
väldigt väldigt bra sång...

för mig är ljudbilden ganska kontrasterande mot vad jag iaf skulle förvänta mig av typen av sångare (fast jag kanske bara saknar referensramar) och det är coolt!

tycker mixen låter bra, framförallt är sångljudet bra.

cool personlig låt  :P

equality:
Tokai: OK!  :D Jag har så lätt att utgå från mig själv och tro att andra tänker lika dant, att det här med att göra musik är en ständig upptäcksresa och att man aldrig riktigt "finner sin stil". Låter cementerat och stillastående, lite tråkigt.  :( Finns absolut inget att vara avundssjuk på och klart att du följa ditt kall. Du gör pheta grejor och jag minns bl a en Motownliknande låt som gjorde mig riktig avis.
suprapappa: En blir glad men sång är det väl inte...?  :P Mer laid-back prat kanske...  :rolleyes: Kul. Tack!

Wernborg:
Nähä tack. Bump minsann.

Jag har tjongat in ett gitarrspår med ett litet solo också. Tror det kom till efter att tråden dog....

mahan:
Javisst för tusan har det uppenbarat sig en djurisk gitarr nånstansifrån. :P
En helt ny version för mig detta, snygg o mjuk mix trots gnällande vrålande guran. Näemen skämt åsido, du har hittat saftigt sound på den, passar som skit i låten. Fan va tre minuter går snabbt, vi tar den en gång till :D

h.  JOhan

equality:

--- Citat från: Wernborg skrivet 26.07.2007, 23:35:07 ---Nähä tack. Bump minsann.

Jag har tjongat in ett gitarrspår med ett litet solo också. Tror det kom till efter att tråden dog....

--- Slut citat ---

Visst har du det och det har jag postat och den versionen ligger faktiskt högst upp.... måste kolla. Jo det är den versionen, blev postad här http://www.kontrollrummet.com/forum/index.php?topic=1572.msg22777#msg22777 av nån anledning ligger samma version här. Förmodligen bytte jag ut den gamla på Sound Click utan att tänla på hur det var länkat här... Men kolla den andra tråden.
Tony har sjungit nåt också och meningen är att det skall bli en helt ny mix med Tony och dig på denna. Har lite svårt att få in Tonys sång ordentligt men det kommer att lösa sig och ligger på åtgärdslistan. Updaten kommer då att bli på "färdiga demos". Bra att du påminde!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion