Forum > Demolåtar
eQUALITY - nOT aFRAID
equality:
LÅTNAMN: Not Afraid
GENRE: rock
LÅTLÄNGD: 02:35
KOMPOSITÖR: e
Text: e
PRODUCENT: e
EV. MEDVERKANDE: not yet
INSPELNINGSÅR: 2007
FORMAT: mp3
Weirdon här igen. Lite rockigare den här gången. Långt instrumentalparti och här hade jag tänkt mig ett elgitarrsolo men inte orkat lägga på det och hinner nog inte i helgen. Tänkte kolla först om det är värt att bygga vidare på och hoppas på mina weirdopolare igen... :rolleyes:
http://www.soundclick.com/util/getplayer.m3u?id=5122288&q=hi
Emulator:
ska lyssna när jag kommer hem :)
Fidden:
Känns lite som man följer din väg från en lugn sansad trubadur som satt på klippan vid havet och sjöng visor, till en komplett galning som dricker blod och jonglerar med motorsågar! Tänk vilka bilder man kan göra med lite musik :lol:
Tyckte denna var spännande, håller för många lyssningar. Är inne på min fjärde här :D
I hate to be picky, men det är några få trumslag som hamnat ett snäpp fel som jag stör mig lite på varje gång.
Harmonica mike:
MMjaaaääääoooo kanske..
Är nog lite för packad för att ge ett seriöst utlåtande..hick...tar det i moorn när jag har en annan referens ram,no affens Eq,Hm is on the move..run..or what ever you want...Cheers mate..
Konjak är lösningen :P
mvh
Micael
DåligtGehör:
Själva känslan är lovande.
Basfiguren intressant och funkar bra under sången, men möjligtvis lite överanvänd. Lite färre toner på basen emellanåt.
Skulle önska mig ett annat gitarrljud. Känns ganska konventionellt rockig utfyllande distgitarr. Hellre mer trasig taggtråd.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida