Det är inget bråk och det är inga upprörda känslor, det är däremot fritt för var och en att tycka till om saker och ting-än så länge, du kanske gillar toppstyrning men det finns andra som står för vissa ideal och/eller kriterier som man kanske vill lufta här, för detta är ett forum och där blandas åsikter och synpunkter, annars är det inte ett forum...capisce?!?

Haha, ok, ja här råder ju absolut lugn och harmoni... 
Och nej, jag tror inte att jag gillar toppstyrning mer än nån annan här. Men jag försöker ha en viss förståelse för att om man lägger ned en massa tid och energi på att bygga upp ett forum som det här, så kanske man även vill testa sina ursprungliga designidéer ett tag innan nån annan försöker bestämma att vissa saker ska tas bort eller förändras...
Så om jag får lufta mina åsikter så tycker jag att det är rätt så mycket gnäll över nåt som vi inte ens prövat ordentligt än... 
Detta med KARMAN blir ju som sagt vad vi gör det till, men jag har förståelse för att det upprör...
Om någon IRL kommer fram och säger:
- Jag gillar inte va du står för !
...och sen inte få en motivering så tycker man givetvis inte detta är ok !
Lite så kan man tolka KARMA... om man vill !
Vet inte om jag är dum men jag vet inte vad karma står för riktigt.
Kan någon i klartext berätta denna funktion som uppenbarligen berör !?!?
...om den inte står för något så förklara vad den är bra för!
"Alla kan editera varandras Karma. Tumme upp, eller tumme ner. Idén med karma är att användarna skall kunna ge "god" karma åt användare som ger bra svar. Likaväl kan man ge "dålig" karma om svaret är fräckt eller ohövligt. Man kan inte se vem som ger en god aller dålig karma."
Vad är ett bra svar?
Jag har inte gett några musikaliska svar eller tips men ligger +
...men snart - kanske

Nu har jag bestämt mej för att INTE skriva i tråden mer... orkar inte lägga energi på detta !
POK