Det är väl bra om det funkar men jag har en känsla av att det blir en popularitetsgrej där kompisar ger varann klappar i ryggen. Det räcker med ett system där moderatorerna ger varningar till användare som spammar forumet och inte följer andra regler.
Personligen tycker jag att det finns en del meningslösa inlägg här. Dessutom är jag inte speciellt förtjust i att folk bumbar trådar bara för att få upp den. Ska man bumba en tråd så se till att göra det med att tillföra nåt någorlunda meningsfyllt till tråden. Visst, allt för hårda regler kan göra forumet stelt men försöker man hålla en hög nivå på diskutionerna sätter det ribban även för nya medlemmar.
//Llauma
Precis precis vad jag känner och tycker, skrota hellre denna funktion innan det är försent!
Nu är vi nystartade och glada och hälsar på varandra på nytt, det är bra, men snart kommer det in element skall ni se, vänta bara, som inte är lika seriösa/ärligt uppsåtsvilliga som nuvarande klick medlemmar är...och då börjas det och så går det röta och moderatorerna får tänka om-för sent...
Jag talar delvis av egen erfarenhet såklart, har inte alltid betett mig så bra på gamla forumet, men lärt mig att respektera andras åsikter och numera mognat som forumindivid tycker jag väl...

har dock sett exempel på återkommande otrevligheter i många olika forum som jag bara kikat in på då och då, finns alltså alltid surkart i degen!
Oväsentligheter och onödiga bumpar och odrägligt beteende borde alltså bestraffas just för att sanera forumet och därigenom lyfta nivån generellt!