Forum > Färdiga produktioner

equality & VacUm - Stigar

<< < (6/9) > >>

Dividend:

--- Citat från: equality skrivet 23.02.2008, 19:38:31 --- Var tydligen så monoton med bara gitarr att den nyss renderade hela 1 (!) poäng från en recensent på AllEars  :mellow:

--- Slut citat ---

Äh, bry dig inte om vad Allears tycker. Bry dig om vad vi säger :)

Gillar (efter många lyssningar som påverkar säkert) denna version med piano bäst... Helt perfekt!

asti:
En underbar låt som jag njutit av tidigare på allears! Iofs är pianot och bas och trummor snyggt, men lite av det finstämda och intima försvinner. Tycker nog också att du skulle höja sången lite om du ska behålla detta arrangemanget. Gitarrliret kan jag höra på hur mycket som helst!  :wub:
Är lite ambivalent men det är väl inte fel att ha två versioner, så kan man välja den man föredrar!  :)

Tokai:
Har hört den här låten flera gånger men konstigt nog inte sagt något om den. Supert gitarrspel och skönt spelande piano. En mycket bra stämningsfull låt! Texten verkar mycket bra även om den inte finns utlagd här. Det enda jag tycker kan förbättras är lite mer djup i bastonen och att sången är lite monoton. Det behövs inte mycket, t.ex vissa betoningar på några ord, att fördröja/och eller dra ut på vissa ord eller meningar - sånt skapar omväxling. Men detta är en klassiker i KR:s historia!
Grattis till radiotiden och må du få en genombrott!

Memphis:
Jag gillar denna! Skön och mysig låt. Vanligtvis gillar jag inte sång på svenska men här passade det bra och lät utmärkt. Kanske ingen speciell låt på något sätt men helt klart en go låt och bra produktion.

Mvh

Memphis

stajo:
ser fram emot imorgon... alla gånger skall jag ha radion på  :rolleyes:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion