Forum > Färdiga produktioner

equality & VacUm - Stigar

<< < (7/9) > >>

equality:
Ursäkta sena svar! Ser slutresultatet av denna låt som kollektivt arbete som inte hade varit möjligt utan alla bra synpunkter och kommentarer från forummedlemmar.

Karl: Tack. Är det nån som skall ut till en större publik så är det Du! Ser ut som det lossnat lite med Stensdotters och din låt samt din nedladdningsbara platta. Tycker absolut du skall testa att skicka in bl a När jag blev mindre igen till Felicia, en självklar spelning där!
Stensdotter:  :wub: Jag är jättenöjd med VacUms pålägg. Ett mycket tydligt exempel på att teknik (kunnande) och känsla inte är i någon som helst motsatsställning. Fanns en lite förvirrad tråd om detta på gamla stället.... Hans basspel är inte mindre imponerande. Tack Stensdotter för lyssning och uppmuntrande kommentarer!
Dividend: Absolut bäst feedback här av alla ställen jag varit på! Håller med om versionstyckandet. Thnx.
asti: En mer folk-version ligger i malpåse. Dottern här spelar den på eget vis med lite andra ackord. Skulle också iofs vara kul att spela in...  :rolleyes: Tack Peter!
Tokai: Kan hålla med dig att sången kan varieras. Gjordes mitt i natten och lite viskande nästan för att inte störa grannarna. Kanske blir lite annorlunda med dottern. Får se. Tack för en jättefin kommentar!
Memphis: Kul att den uppskattas Memphis! Inga märkvärdiga harmisar direkt men kanske skulle den tappa lite av "medeltidsstuket" om "svårare" ackord lades in.
stajo: Tack för trogen support Staffan! Du har ju en också kanonlåt med Stensdotter. Den förtjänar allt annat än cyberdöden. Skicka in! Skicka in!

Dividend:
Jo. Bumpning är ju inne nu... typ :unsure:

Bra jävla låt... (Och jag fäller nästan en tår vid lyssning på den här, och  jag vet inte ens varför)

equality:

--- Citat från: Dividend skrivet 03.11.2009, 16:30:19 ---Jo. Bumpning är ju inne nu... typ :unsure:

Bra jävla låt... (Och jag fäller nästan en tår vid lyssning på den här, och  jag vet inte ens varför)

--- Slut citat ---

:wub: Tack Per!

Lyxvarianten:
Mysig låt på svenska hör jag, läste titeln som StigARE och var beredd på nått helt annat med artistnamn som equality & VaCum. Skumma förbi snabbt att den hade spelats på radion och man får väl gratulera då:)
Låten i sig, helt ok och mysig att drömma sig bort i, precis som det ska vara och produktionen får högt betyg!

equality:
STORT TACK LYXVARIANTEN!  :)
Lade upp texten i första inlägget som blivit brukligt här numera. 

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion