Forum > Färdiga produktioner
equality & VacUm - Stigar
equality:
stajo: Ja, det känns helknäppt med alla dessa versioner... roligt att du tycker den är i mål nu.
Dividend: Musikermusik? Ja, jo men att försöka nå allmänhetens breda lager verkar inte tänkbart så... här är vi.
max: Jo jag gillar den här versionen men kommer nog jobba vidare men en mer folkmusikinriktad version också då jag även där har hjälp på gång.
Kornstad: Vilken läcker kommentar! På kornet(!) om man säger (ursäkta). Fattar precis vad du menar och VacUms trollspö ger låten en annan inriktning. Ta den smala vägen... :P
MaxB: Tackar! Mahan är schysst snubbe.
Fidden:
Är det denna versionen som hamnat på radion? Låter ju snuskigt bra om den, så det är ju inte konstigt alls isåfall. Hade missat =)
equality:
--- Citat från: Fidden skrivet 11.09.2008, 01:10:33 ---Är det denna versionen som hamnat på radion? Låter ju snuskigt bra om den, så det är ju inte konstigt alls isåfall. Hade missat =)
--- Slut citat ---
Tack Fidden för trevligt lunchsällskap idag!
Skruvade lite på versionen i första rutan. HÄR är verren till P2.
karl:
kvalité letar sig ut vad tiden lider och det var på tiden....congratz /O.
stensdotter:
Åh, så vackert, så nära, som en smekning på kinden. Har inte hört någon version innan, så jag är "ofärgad". Tycker VaCums pianospel fungerar jättebra ihop med gitarren där den kommer in. Visst är det häftigt när du ligger helt själv med din mjuka röst, men jag tycker nog det ger låten ett litet lyft när pianot kommer.
Ah, så stolt jag är över att nätverka med dig och alla andra här som är så otroliga på att både skriva, spela, sjunga o producera. Hurra!!!
:wub: :wub: :wub:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida