Forum > Färdiga produktioner

mahan - CHEERS TO YOUR HEALTH

<< < (12/18) > >>

mahan:

--- Citat från: david.roennlund skrivet 28.02.2008, 17:57:45 ---Får nånslags 80-tals feeling , inte för att det är nått fel med det  :P
Snygga trummor och sköna grötgitarrer ( men det hör ju till stilen ) ( kanske de, gitarrerna, är lite bumliga)
hm, jag skulle vilja ha en öppnare ljudbild...

men , fan detta är good shit  :)

--- Slut citat ---

Tnkx David!
80-tal stämmer bra ihop med kompositören, min gyllene ungdom! :D
Ska kolla över bumligheten, det hör inte till.
Kul att det gillas!

TAckar för lyssning  o komment! :)

h.   johan

mahan:
Var det så att man fick BUMPA här eller var det så att man inte fick BUMPA här? ;)
Bjuder på denna åt alla nya lyssnare, och varför inte gamla åxå,
ska småningom börja slänga upp nya MAHAN produkter efter en lång OUT OF INTERNET semester!

ha det gött!

h.  johan

mahan:
BINGO!
O några kommentarer.... :D

Jocke:
Bumpa på du!  ;)

Det är riktigt bra hålligång! Tajt lirat och bra sång. Tycker balansen mellan instrumenten känns bra men det det känns lite tjockt i botten, är det din eller min lyssning som brister?  :rolleyes:

/Jocke

Edit. Det är nog min lyssning som är lite "tjock i botten" så jag drar ner basen lite mycket.

Harmonica mike:
Bumpeli bumpa.. B)

Ja denna har man hört. Vet inte om du gjort nåt mer åt mixeriet/liret - men så här kan jag uttrycka mig:

Det låter färdigt och ytterst professionellt! Skitbra lirat och sjunget.Stämmorna klock rena.
Finns inget att såga på.Har för vana att ha motorsågen på tomgång då jag lyssnar på dina mixar,men det är oftast slöseri med bensin :D Fast en deciliter skulle jag kunna slösa på komp gurorna,dom är nog så distinkta och dominerar ljudbilden rätt starkt.Å andra sidan så skall det vara så i sån här rock gure baserad musik..

"I be shouting for one more",nja det har gått några virre flarror i sommar och en drös med backar så jag kör lite renlevnads style nu under hösten för leverns återhämtande..Lite mindre "Cheers to your health" liksom.. :lol:

Det svänger grymt i denna! Rock on mate.

Mvh
Micael

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion