Forum > Färdiga produktioner

mahan - CHEERS TO YOUR HEALTH

<< < (13/18) > >>

MaxB:
Pro pro - Cheers Mahan. Bra ljudbild. Jag gillar att du tar ut svängarna med sången och körstämmor. Det livar upp en annan, som vanligtvis inte lyssnar på så här tuffa gitarrer. I mina lurar hörde jag inte basen så mycket som jag skulle vilja. Men jag satt i bussen då jag lyssnade och i den miljön bullrar det rätt mycket.

Cheers!

freddy:
Tror inte jag har kommenterat denna sedan du har lagt sång..

Men ja, detta är ju fan bra. Mitt 80-tals-rocker-hjärta slår i takt och gillar texten och låten. Snyggt jobbat mannen, rock on!

perrra:
Du är så sinnnnnnessssjuuuk grym på trummprogg alltså..

Blir så jäkla imponerad varje gång jag hör dina låtar med "DINA" trummor  :wub:

Jag lyssnar inte generellt på sån här musik, det är för mkt rock för mig :)
Men det låter skitbra, och du är doktii på gurorna!!

/Perrra

MaxB:

--- Citat från: perrra skrivet 26.08.2008, 19:58:29 ---Du är så sinnnnnnessssjuuuk grym på trummprogg alltså..
/Perrra

--- Slut citat ---

Jag slänger ur mig en grej till, gällande trummorna. Jag hörde i mitt huvud en version med en imitation av en sån där riktig hårdrock / heavymetal-trummis som spelar dubbelt så snabbt, med baskaggevirvlar och sånt. Jag tror det också skulle rocka fett, i den här låten. Har du tänkt på det Mahan? Skulle du fixa det?  B)
It's a challange! :P

freddy:

--- Citat från: perrra skrivet 26.08.2008, 19:58:29 ---Du är så sinnnnnnessssjuuuk grym på trummprogg alltså..

/Perrra

--- Slut citat ---

Mahan lirar väl trummor om jag förstått det hela rätt? Kanske därför det låter mer naturligt också? :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion