Forum > Färdiga produktioner

J. Thomas och Marruschkka - Molnen

<< < (11/12) > >>

Ola:
Tjena hej!
Jag kanske kommer med chock men för mig funkar inte det här.
mycket kan bero på mixen eller så är det inspelningen som inte ger mig någon ro.
jag tror det går att få det bättre än så här så jobba på.

det är bra att att vara ärlig
jag hoppas ni är det mot mig mvh

jay thomas:

--- Citat från: Guran skrivet 07.03.2008, 23:53:47 ---Tjena hej!
Jag kanske kommer med chock men för mig funkar inte det här.
mycket kan bero på mixen eller så är det inspelningen som inte ger mig någon ro.
jag tror det går att få det bättre än så här så jobba på.

det är bra att att vara ärlig
jag hoppas ni är det mot mig mvh

--- Slut citat ---

Ärlighet är bra!  :) Synd att du inte gillar den men så är det, alla kan inte digga med. Vi är nöjda och kommer inte göra några förändringar längre, möjligtvis några mindre justeringar men nu gå vi vidare till nästa projekt. Vad det är, ingen aning.
För min del blir det förmodligen att lära mig att spela på en Fife, vilket just nu känns hopplöst... ;)

Åsa:
NU ska jag skriva nåt på denna, har tänkt flera ggr men inte kommit till skott. Låten har växt, sången har blivit mkt bättre, en väldigt personlig röst som jag gärna vill höra släppa loss i en rejäl soullåt  :)
Sångspåren är inte städade från såna där mellansmaskningar och pappersprassel och det tar ner låten lite för musiken är så genomarbetad. Mer reverb på körstämman så blir den sådär smetig och fin i bakgrunden  ;)

najs!

jay thomas:

--- Citat från: Åsa skrivet 08.03.2008, 11:44:29 ---NU ska jag skriva nåt på denna, har tänkt flera ggr men inte kommit till skott. Låten har växt, sången har blivit mkt bättre, en väldigt personlig röst som jag gärna vill höra släppa loss i en rejäl soullåt  :)
Sångspåren är inte städade från såna där mellansmaskningar och pappersprassel och det tar ner låten lite för musiken är så genomarbetad. Mer reverb på körstämman så blir den sådär smetig och fin i bakgrunden  ;)

najs!

--- Slut citat ---

Hej(a) Åsa!  :)

Tack för både lyssning och återkoppling! Nu städade jag litegrann. La en gate på sången, skar lite i toppen och la till en gnutta efterklang på "kören". Hoppas att det blev ännu lite bättre!

Tillagt, kan ju vara bra att lägga upp länken också... Molnen Spricker Upp V81

Åsa:

--- Citat från: jay thomas skrivet 08.03.2008, 13:00:08 ---
--- Citat från: Åsa skrivet 08.03.2008, 11:44:29 ---NU ska jag skriva nåt på denna, har tänkt flera ggr men inte kommit till skott. Låten har växt, sången har blivit mkt bättre, en väldigt personlig röst som jag gärna vill höra släppa loss i en rejäl soullåt  :)

najs!

--- Slut citat ---

Hej(a) Åsa!  :)

Tack för både lyssning och återkoppling! Nu städade jag litegrann. La en gate på sången, skar lite i toppen och la till en gnutta efterklang på "kören". Hoppas att det blev ännu lite bättre!

--- Slut citat ---

Japp! Såja!  :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion