Forum > Demolåtar
1up-Grand_theft_auto_v2.mp3 Version 2 är här! 19 februari
1up:
--- Citat från: equality skrivet 21.02.2008, 03:47:19 ---Kul att du rör dig så obehindrat mellan olika genrer. Skickligt! Påminner lite om de här bröderna från England...särskilt sången...äsch står still i huvudet.
Detta var fascinerande att lyssna på. Gillar de olika synthljuden (kort hörde jag nåt urläckert flöjtljud också) så där lagom paddiga för mina slitna öron och det stadiga kompet ger rätt bra sväng men här skulle du kunna förstärka till dansscenen. Gillar't i vilket fall och snart kommer en vrålhit igen i klass med Jennie. Det är jag säker på.
--- Slut citat ---
Nu gör du mig generad. :)
"Flöjtljudet" var säkert lergöken!? Har en blå vacker lergök som jag spelade in nämligen. :)
Okey, så du funderar på att dra låten mer åt dansköret. Andra har föreslagit mer soft. Får se var vi hamnar. Först lite mer reverb iaf. Öppna upp ljudbilden något.
Tackar varmast för lyssningen!
Dividend:
Nejnej! DEn svengelska sången bör stanna! :)
Ser en stor skandinavisk maffiaboss som vandrar runt på manhattan eller valfri stor asiatisk stad
1up:
--- Citat från: Dividend skrivet 21.02.2008, 18:41:56 ---Nejnej! DEn svengelska sången bör stanna! :)
Ser en stor skandinavisk maffiaboss som vandrar runt på manhattan eller valfri stor asiatisk stad
--- Slut citat ---
:)
1up:
--- Citat från: jay thomas skrivet 20.02.2008, 23:07:00 ---
--- Citat från: 1up skrivet 20.02.2008, 22:22:30 ---
--- Citat från: jay thomas skrivet 20.02.2008, 16:51:53 ---Koolt! :)
Hade svårt att ta till mig den i början men tycker mer och mer om den. Känns som någon udda blandning av Kraftwerk, Grace Jones och Amanda Lear. ;)
Draget är ju hur snyggt som helst. :)
--- Slut citat ---
hehe!
Man tackar så mycket! Kraftwerk har jag hört, dock ej Grace Jones eller Amanda Lear. Hur låter deras musik?
Bock för lyssning. :)
--- Slut citat ---
Håll i dig nu, respektive . Självklart är det min tolkning om likheten...
--- Slut citat ---
I can totally hear the similarities! :) Fakitskt! Amanda Lear var för skön. haha!
Lådan:
Snyggt:D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida