Forum > Demolåtar
1up-Grand_theft_auto_v2.mp3 Version 2 är här! 19 februari
tsmalmbe:
Gillar soundet. Men tror du skulle få till en mer laid-back stämning med mera reverb och stora delay. Sången däremot avskyr jag, den låter väldigt camp-svengelska.
Emulator:
välgjort, men går bort för mig :( nå, allt du gör kan ju inte falla mig i smaken :)
förmodligen helt fel stil för mig bara :)
rätt värdelöst inlägg...men fan, lyssnar jag så skriver jag ngt :D
1up:
--- Citat från: tsmalmbe skrivet 21.02.2008, 00:19:33 ---Gillar soundet. Men tror du skulle få till en mer laid-back stämning med mera reverb och stora delay. Sången däremot avskyr jag, den låter väldigt camp-svengelska.
--- Slut citat ---
Danke!
Jopp. Har i tankarna att pröva med mer reverb. Sätta mer rymd på det.
Intressant om sången. Dividend älskade typ sången. Den är säkert mer svengelsk än jag hör just nu. Jag behåller den som den här tills vidare.
1up:
--- Citat från: Emulator skrivet 21.02.2008, 01:46:28 ---välgjort, men går bort för mig :( nå, allt du gör kan ju inte falla mig i smaken :)
förmodligen helt fel stil för mig bara :)
rätt värdelöst inlägg...men fan, lyssnar jag så skriver jag ngt :D
--- Slut citat ---
:) Man kan inte gilla allt.
Alltid trevligt att höra att det man kämpat med är "välgjort" så. :)
equality:
Kul att du rör dig så obehindrat mellan olika genrer. Skickligt! Påminner lite om de här bröderna från England...särskilt sången...äsch står still i huvudet.
Detta var fascinerande att lyssna på. Gillar de olika synthljuden (kort hörde jag nåt urläckert flöjtljud också) så där lagom paddiga för mina slitna öron och det stadiga kompet ger rätt bra sväng men här skulle du kunna förstärka till dansscenen. Gillar't i vilket fall och snart kommer en vrålhit igen i klass med Jennie. Det är jag säker på.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida