Forum > Demolåtar
mahan - ABSOLUTLY ABSORBED
mahan:
--- Citat från: ynot skrivet 15.02.2008, 23:33:30 ---saknar nu lite nåt som sticker ut du vet som när man kissar.....
lite alvarligt lyft upp nått parti lite mer med mer ansträng sång eller liknande
got jobb iofs mhan
--- Slut citat ---
HOHO Tony!
Om man inte har nåtsom sticker ut när man kissar så blir byxan våt! B)
Den ligger fortfarande på halvfärdiga sidan, så akkt e möjligt här :)
Takk o bokk Tony! :)
h.... johan
mahan:
--- Citat från: Yllet skrivet 15.02.2008, 23:42:57 ---Hej
Här va det röj, ingen tvekan om saken.
Dock saknar jag botten, vill ha en tydligare och råare bas och gärna fetare gitarrer. Resultatet blir att det känns lite för diskant nu och det saknas tryck.... Lyssnar inte på denna typen av musik, men du förstår säkert vad ja menar.
Bra sånginsats.
/Jon
--- Slut citat ---
TAkkar o båkkar yllet!
Testade nog med grövre bas o fleskigare gitarrer men fiick inte det funka, började dundra sinsemellan, gränsen mellan dunder och klarhet e ju svår att avgöra!
Och takkar för lyssning o kommentar
Harmonica mike:
Sång och allt...och så är munspels lirarn på fyllan,typiskt.
Drar inte ned verren Johan,risken är att jag stämmer upp i ett glädje tjut som får nackhåren på de mest seriösa lyssnarna,och resten av Norrland att fundera på om det har slagit runt för den här gamle blues mannen..
Skämtar bara Johan,jag återkommer med nyktra öron :D
Whiskey,som mumma för själen :P
Mvh
Micael
mahan:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 16.02.2008, 02:44:28 ---Sång och allt...och så är munspels lirarn på fyllan,typiskt.
Drar inte ned verren Johan,risken är att jag stämmer upp i ett glädje tjut som får nackhåren på de mest seriösa lyssnarna,och resten av Norrland att fundera på om det har slagit runt för den här gamle blues mannen..
Skämtar bara Johan,jag återkommer med nyktra öron :D
Whiskey,som mumma för själen :P
Mvh
Micael
--- Slut citat ---
Härligt Mice!
Detblir nog säkert lite whisky ikväll, skall först besöka den årliga båtmässan i Helsingfors, ett tydligt vårens fösta tecken. Men dra gärna på ett glädjetjut, positivitet är nog så viktigt, och nån sa att det förlänger......fan vet! :D :lol:
h. johan
MaxB:
Värst vad farbror rockar! :lol: :rolleyes: :P
Tunggung som går så där lagom fort att en annan gamling hinner med!
Du kan!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida