Forum > Demolåtar

mahan - ABSOLUTLY ABSORBED

(1/9) > >>

mahan:
Tjohej!
Alla andra e så jätteproduktiva så  jag måste åxå försöka mig på lite nytt. En halvkort rocktest, ingen sång ännu, halsen i grymt skick efter influensan. Men sång småningom. Sologuran kommer bort delvis bara jag får sången på. :)

LÅTNAMN:             ABSOLUTLY ABSENT
ARTIST/GRUPP:      mahan
GENRE:                 ROCK
LÅTLÄNGD:            2:27
KOMPOSITÖR:        mahan
TEXT:                   
EV. MEDVERKANDE: husfLugan
INSPELNINGSÅR:     2008
FORMAT:               mp3

HÄR HITTAR DU ORIGINALET!

Hur känns grunden? Ska det nån B-del? Mix / sound? Hopplöst?

OUKKEI!
Ny version här, nytt namn, nytt arr, SÅNG (hest o kraxigt) ny B-del

SENASTE VERSIONEN 15.02.2008 kl 21.30

Tar gärna kommentarer, SÅGA PÅ! :)

ynot:
Mr över där

gillar detta lite gittar baserad nice felling left behind the road sinking in and out.

lite mixning mot trummsen o lite mer tema melodi så siter jag där i diket tillsammans med dig..

tony

mahan:

--- Citat från: ynot skrivet 14.02.2008, 21:49:00 ---Mr över där

gillar detta lite gittar baserad nice felling left behind the road sinking in and out.

lite mixning mot trummsen o lite mer tema melodi så siter jag där i diket tillsammans med dig..

tony

--- Slut citat ---

Ha ha, grabbarna i diket! :D
TAckar Tony, tar detta för grönt ljus, kommer ju att ändra lite karaktär när sången kommet till, så mixen kommer definitivt att kollas!
Men kul att det gillas redan i detta skede! :)

See you in the ditch!  :lol:

h.   johan

Emulator:
runt 1:37 låt nåt på trummorna lite småotight?

annars:

Jävlar va bra ! ! ! nej fanken, fyra utropstecken: !!!!

tycker detär klockrent. kapa inte bort ett dugg av sologuran, förlängistället så det blir en femminutare.

tycker ditt spel på precis alla fronter verkar ha utvecklats något enormt sen du började posta, och detta är en helt ny dimension.

vore minst sagt jävligt intressant att höra hur mr taggtråd himself skulle traktera sång på detta stycke? -ynot.
whynot?

hur bra som helst, verkligen. småmix och den är klar rent soundmässigt. möjligen en B4 nånstans, men inte nödvändigt :)

david.roennlund:
Finnemang Mahan  B)

En fin blandning mellan hårt och mjukt... håller med emu om att du inte sa ta bort sologuran (den ligger fint) hellre ska du satsa på 5minuter och lite sång kanske?

--- Citat från: Emulator skrivet 15.02.2008, 01:50:57 ---"...möjligen en B4 nånstans, men inte nödvändigt..."

--- Slut citat ---

eh... tror hern menar B3 :rolleyes:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion