Forum > Demolåtar
mahan - ABSOLUTLY ABSORBED
mahan:
Strort tack igen EMU o David!
En ganska enhetlig jury här, sologuran ska försöka hållas vid liv och hela rasket skall få lite mer speltid.
Otajt på trummorna ja... förr när jag programmerade dom så fick jag "smisk" för att dom lät maskin och nu när jag spelar trummorna själv så blir det onekliget lite otajt här o där, lite human touch. Neimen visst går det att korrigera otajtheter efteråt, no problem., Ska kola stället du nämner EMU, kan ju vara basen eller gurorna åxå, kollas!
Bara jag sen får rösten i skick o melodin under kontroll så ska vi se vem som tuggar taggtråd i diket! :lol:
Tackar gubbsen för lyssning o komment! :)
h. johan
Harmonica mike:
Tjena Johan.
Ny låt,kul! Snyggt intro.Mycket välproddat och mixat/spelat som vanligt.Men var e´sången?
Det är väl det som saknas..ser fram emot det..
Mvh
Micael
jay thomas:
Voi Johan! Väga meeldiv lugu! :)
Det har var ju kalas! Fråga mig inte men inom 10 sekunder tänkte jag på Tasavallan Presidentti. Som sagt ingen aning varför. Gitarrspelet är gött som rackarn. Liten duett med Mahan och Ynot kanske?
Åsa:
B) Bra låt! "halvkort rocktest" Låter väl i princip klar tycker jag :) Läste förslagen om ynot på sång, det vore väl värt att prova? Jag kan nästan höra honom nu! Klockrent tror jag, en duett kanske som sas?
mahan:
Harmonica mike:
Lugnt i kniutarna, sång kommer bara jag får strupen i skick! :)
JT:
Jisses, tar detta som stor komplimang, TP hörde till mina favoriter då för................en tid sen ;)
Åsa:
Va kul att du du tittade in! Får väl kolla upp Mr Ynot om han känner sig hugad att låna sin stämma!
Men först måste jag få till en B-del eller nåt så vi återkommer! :)
TAck för lyssning och kommentarer :)
h. johan
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida