Forum > Demolåtar

CHROME: "Tomorrow" 020906

<< < (16/36) > >>

david.roennlund:

--- Citat från: Åsa skrivet 11.03.2008, 22:55:41 --- :wub: Kören är riktigt helmaffig!!! Har lyssnat fram och tillbaka och så kom min sambo Micke och satte fingret på vad som skulle poängteras :o , bra idé tyckte jag faktiskt -kör plinka o rs fina stämmor (wow!) ensamma en stund och smäll sen på med hela maffiga kören igen. En tanke  :)

Hur ska jag klara mig utan att se vad som händer här inne från onsd kväll till söndag kväll då??  :blink: Så, nu måste jag fortsätta fixa festmusiken till hotellrummet på Island  ;)

--- Slut citat ---

gör som mig, mobilsurfa KR (varning, det är en drog!)

Åsa:

--- Citat från: david.roennlund skrivet 11.03.2008, 23:04:05 ---
--- Citat från: Åsa skrivet 11.03.2008, 22:55:41 --- :wub: Kören är riktigt helmaffig!!! Har lyssnat fram och tillbaka och så kom min sambo Micke och satte fingret på vad som skulle poängteras :o , bra idé tyckte jag faktiskt -kör plinka o rs fina stämmor (wow!) ensamma en stund och smäll sen på med hela maffiga kören igen. En tanke  :)

Hur ska jag klara mig utan att se vad som händer här inne från onsd kväll till söndag kväll då??  :blink: Så, nu måste jag fortsätta fixa festmusiken till hotellrummet på Island  ;)

--- Slut citat ---

gör som mig, mobilsurfa KR (varning, det är en drog!)

--- Slut citat ---

Aha! Ska prova det!!  :lol:

Plinka:
Gud vad maffigt det blir! Blir nästan lite generad av att höra mig själv så tydligt på slutet... :lol:

Åsa- vad häftigt att åka till Island! Ha det underbart!!!

Emulator:

--- Citat från: Plinka skrivet 11.03.2008, 23:47:51 ---Gud vad maffigt det blir! Blir nästan lite generad av att höra mig själv så tydligt på slutet... :lol:

Åsa- vad häftigt att åka till Island! Ha det underbart!!!

--- Slut citat ---

tyckte det blev en sån snygg kontrast till RS basröst... :)  Känner du dig obekväm med det (vilket det inte finns någon anledning till, tvärtom!) så tar jag bort :)

Inväntar lite fler stämmor oxo :)

Plinka:
Obekväm? Njae- men glad oxå förstås! :lol:Hehe

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion