Forum > Demolåtar

CHROME: "Tomorrow" 020906

<< < (15/36) > >>

Stolle:
Jag jobbar på detta. Jag fokuserar på lägre stämmor antar jag eftersom
jag tyckte det nämndes att detta saknades.

En hel armé med Stollar blir det! :P
Jag repar kl 18:00. Får se om jag hinner lägga upp något innan dess.

Stolle:
Ok, ett första försök.
Jag han bara lägga två stämmor (varav basstämman är dubbad med en sub-bas oktav). Den andra stämman
jag lade (förutom basstämman) var en bas-version av Åsas "pipigt och svängigt". Jäklar vad den var klurig att
sätta. Jaja hoppas det blev hyffsat. Jag skulle egentligen vilja lägga lite fler ljusare stämmor men det får vänta
tills imorgon i så fall. Jag antar att du vill ha filerna en och en i mono så att du kan mixa nivåer/panorering själv?
10 spår med Stollar, eller kanske en 10 man stark Stolle-armé:

http://www.parentes.nu/StolleK%F6rMix1.mp3

Emulator:
taqckar stoll! Tror vaftiskt att det är rätt bra ihop så här...har nog en 40 st enskilda stämmor nu. har mixat in dig bland de andra nu...tror du kom lågt, men återkommer ;)

Kanske kan köra en låg en mellan o en hög eller ngt?

Så, smakprovpresentation här. Får jag presentera kören;

Åsa, Fransa, Plinka, Rattlesnake, Ynot, Larsson och Stolle.

Av ett mixfel så blev bara plinka och Rattlesnake kvar andra svängen. täntke bara låta er lyssna på det :)

www.perfectbounce.se/choirsneak4.mp

david.roennlund:
http://www.perfectbounce.se/choirsneak4.mp3   :)

snyggt när kören kör "solo" !
och heltshysst med plinka-RS på slutet , behåll det !

Åsa:
 :wub: Kören är riktigt helmaffig!!! Har lyssnat fram och tillbaka och så kom min sambo Micke och satte fingret på vad som skulle poängteras :o , bra idé tyckte jag faktiskt -kör plinka o rs fina stämmor (wow!) ensamma en stund och smäll sen på med hela maffiga kören igen. En tanke  :)

Hur ska jag klara mig utan att se vad som händer här inne från onsd kväll till söndag kväll då??  :blink: Så, nu måste jag fortsätta fixa festmusiken till hotellrummet på Island  ;)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion