Forum > Färdiga produktioner

karl - wash away the past

<< < (9/11) > >>

mahan:

--- Citat från: karl skrivet 28.03.2007, 23:02:04 ---sorry hade ingen aning faktiskt  <_< :rolleyes:

--- Citat från: equality skrivet 28.03.2007, 22:05:46 ---Kom igen nu! EM-kval Nordirland. Slatan med... <_< :rolleyes:

--- Slut citat ---

--- Slut citat ---

Det va som Slatan.... :P
O så va de VM i barkpumpning, SM i nystbäljning, Internationella klibbkullornas testdag, o så Formel 1,5  :D
De turatt det finns nåt för envar o var o en ;)

h.  mahan

Kenta K:
Riktigt snyggt! Jäkla fin prod och arr är ju enormt bra! Och låten är ju skitbra!

Varför är det inte någon som signar dig? ? ?  :blink:

karl:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 28.03.2007, 21:53:43 ---Absolut Karl,guran passar utan att ta över eller förstöra känslan.Jag blev lite orolig när jag såg att du lagt in en el gura.
En redan utmärkt låt är ännu bättre..savning numero dos..

Mvh
Micael

--- Slut citat ---
Jag gillar hans egna grejer så jag fråga honom om han hade lust att lägga gura och jag tycker det funkar...ska kolla basen när jag är i "studion" nästa gång..tnx / karl

karl:
tnx...bättre betyg får man leta efter :) :D GREAT...kul att du gillar  / karl
--- Citat från: mahan skrivet 28.03.2007, 22:17:18 ---Hejssan Karl!
Könstigt hur fyraochenhalv minut går fort när men lyssnar på denhär låten. Helheten e superb, Gitarren i mittpassagen lyfter upp den annars också fina låten till följande sfär ;) Great!

Som Hmike sa sku du kunna skruva lite på basson, lite bredare, jämnare botten perhaps :rolleyes:

fina grejor!

h.  mahan

--- Slut citat ---

DåligtGehör:
Gitarrversionen kändes som ett riktigt lyft. Inte bara för gitarrinsatsen som satt riktigt bra utan också för att du skruvat till mer värme och kropp i ljudbilden. Nu är den värme och fyllighet som präglade dina tidigare (pre nya monitor) låtmixar nästan tillbaka fast med en större klarhet/tydlighet. (Dock lite metallkänsla fins det här och var. Kanske medvetet?).

Gitarren gör som sagt riktigt bra insats. Tar låten in på en ny sidoväg istället för att bara snyggt fylla i lite sådäringa snyggt du vet.

Nu fick jag ju inte någon may-this-be-love-gitarr där i slutet men man kan inte alltid få allt.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion