Forum > Färdiga produktioner

karl - wash away the past

<< < (11/11)

mahan:

--- Citat från: equality skrivet 01.04.2007, 02:21:56 ---
--- Citat från: karl skrivet 31.03.2007, 21:44:45 ---Hur låter det ???
--- Slut citat ---

03:34-36  -_-

--- Slut citat ---

Ahaaa EQ...
nånsorts ny kod.

Hur mår du? -------   02:30.555
Nån whisky kvar? --   13:32.631
Hangover?   -------   01:01.010

;) :( B) :huh: :rolleyes: :P :wub:

h.  mahan

Dividend:
 :blink: Hur har jag kunnat missa denna?? Jättebra låt ju!

SKön känsla och stämning, gitarrsolot passar bra in...

Lite mysko text egentligen... Annars inga klagomål :)

Denna sparas i en ny mapp som heter "Karl" ;)

Toby:
Vilka snygga stråkar! Dom sitter som en smäck. Din sång är så snygg och avslappnad vilket ger en härlig närhet och äkthet. Gillar dina oktavstämmor. Och låten puttrar på...Skulle önska att det hände något mer. I mina öron blir det lite tråkigt i längden. Efter halva låten känns det som, jaha vad ska hända nu. Gillar när gitarren kommer in och stökar och bökar lite. Jag saknar ett stick i denna låten som bryter enformigheten lite grann.
Till en som är så begåvad som du är kan väl få ställa lite högre krav. :)
Ändå ett väldigt fint jobb!

karl:
tackar Dividend...texten handlar bara om att göra upp med sitt förflutna...behöver inte vara stora saker eller särskilt drastiskt utan bara lämna grejer bakom sig och gå vidare...however, kul att ha en egen mapp hos dig...tnx / karl
--- Citat från: Dividend skrivet 03.04.2007, 13:19:56 --- :blink: Hur har jag kunnat missa denna?? Jättebra låt ju!

SKön känsla och stämning, gitarrsolot passar bra in...

Lite mysko text egentligen... Annars inga klagomål :)

Denna sparas i en ny mapp som heter "Karl" ;)

--- Slut citat ---

Toby...tack för lyssningen, från början var det inte ens gitarr där gittarren är så då klämde Stuart en forumfrände från ett amerikanskt forum dit gitarren och nu vet jag inte om jag orkar hålla på mer med denna men man vet aldrig...får se...har en del nya på G och då känns det segt att hålla på men det är klart jag vill ha den så bra som möjligt så kanske något mer som får lyssnaren att spetsa öronen...tnx / karl

--- Citat från: Toby skrivet 03.04.2007, 20:36:27 ---Vilka snygga stråkar! Dom sitter som en smäck. Din sång är så snygg och avslappnad vilket ger en härlig närhet och äkthet. Gillar dina oktavstämmor. Och låten puttrar på...Skulle önska att det hände något mer. I mina öron blir det lite tråkigt i längden. Efter halva låten känns det som, jaha vad ska hända nu. Gillar när gitarren kommer in och stökar och bökar lite. Jag saknar ett stick i denna låten som bryter enformigheten lite grann.
Till en som är så begåvad som du är kan väl få ställa lite högre krav. :)
Ändå ett väldigt fint jobb!

--- Slut citat ---

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion