Forum > Färdiga produktioner

karl - wash away the past

<< < (6/11) > >>

Yllet:
Fin låt.

Vill ha tråkarna lite mer naturligt i mixen, ligger relativt starkt och blir nästan lite påträngande. Tycker det funkar bra med dubbningen/stämman, men som tidigare skrivits gärna mer mot mitten, och kanske testa ett annorlunda sound på stämman, som går mer hand i hand (alt. bryter av) med övriga ljudbilden.

Men överlag inget som störde min lyssning i alla fall. Känns färdigt och personligt.

Snyggt

karl:
tackar yllet för kritiken...imorgon Onsdag och tid i studion...kommer ändra lite grann B) :unsure:
tnx / karl

karl:
OK har meckat till  och voxen ligger mer i mitten, stråket är neddraget, bumlet är borta  :unsure: och lite andra grejer ....lyssna gärna och tar tacksamt emot konstruktiv kritik.....tnx / karl

NY VERSION I FÖRSTA INLÄGGET

Harmonica mike:
Denna var det jag inte hade hunnit lyssna på..

Asså,vilket vemod.Vissa människor blir deppiga av sån här musik - jag fullkomligt älskar det!
Nån sorts vandring bland förlorade minnen och hissnande kärleks stormar som släckt det sista hoppet av upplysning för de som lever med en alltmer förvirrad och romantiserad världs bild.

Lysande Karl.Hamnar definitivt i favorit mappen.

Mvh
Micael

karl:
"Nån sorts vandring bland förlorade minnen och hissnande kärleks stormar som släckt det sista hoppet av upplysning för de som lever med en alltmer förvirrad och romantiserad världs bild."
Din tolkning, men allt träffar varje lyssnare olika ...tror jag mest letade efter ord som lät bra men givetvis någon tanke...kul att det berörde...tnx

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion