Forum > Färdiga produktioner

Dividend - The only thing that matters (fd End of the Journey)

<< < (10/14) > >>

mahan:
Jisses Per!
Fullständigt vilse igen i denna versionsdjungel, tror att det är version 5 som lyssnas nu... ;)

Jaha... intron är helt ändrad, fortfarande lite trevande, saknar lite pianot från t.ex version 2.
Men detta växer nu och blir bara bättre mot slutet, snygga sound på violinen,
men vart körde du iväg "hummande" manskören, ropa in den tillbaka, gillade ju den!

Andra lyssningen och nu ser och hör jag att detta är grymt snygg filmmusik. Ypperligt för nåt Spielbergskt historiskt dramaspel!

Men pointen är väl att man bara behöver lyssna två takter in i låten för att känna kompositören, du har verkligen lyckats skapa din egna grej! SNYGGT!

h.   johan

Roboseal:
Sånt här är bra för mig att lyssna på, då jag själv tycker om att "försöka" producera lite
av detta stuket och lära mig. helt klart som mahan säger att det är perfekt för filmusik.

kan inte klaga på något direkt, riktigt proffsig helt enkelt.

Emulator:
hm...  :blink:

eh. pianot.

Kalas. detta är en jättebra låt en bit in i filmen, som ett derivat av huvudtemat som är skitpompigt, ännu mäktigare och saknar pianot

nu slutar jag kommentera denna, det låter verkligen skitbra om detta. otroligt proffsigt gjort.

Faktiskt nog något av det bästa du gjort tror jag?

Men, synd att alla går miste om första nollversionen och det som skulle kunna bliva.

Å andra sidan är detta som sagt verkligen skitbra.

:)

Dividend:
EMU: Nu kommer jag inte att kommentera dina låtar längre  :P   :lol:
Allvarligt, tack skall du ha! :)

Har testat med harpa, t o m med färre noter, men då kändes låten fattig på noe vis!  :blink:
Harpa med fler noter och flera skapader som väller in och tillbaka med klickande på volymkurvan osv, skulle kanske funka. Vad vet jag vad vet jag, men värt ett test.
Detta är iaf den slutgiltiga versionen med pianokomp  :P

Roboseal och mahan: Tack skall ni ha! Verkligen...
Den hummande manskören, tja den finns kvar på några ställen men något sänkt i mixen? :) Iofs hör du den inte, så kanske lika bra att höja igen? :) JT klagade på att de låga frekvenserna var som ett lock, därav sänkningen.

Emulator:
 ^_^ Får väl erkänna att det funkar även med pianot :D

jävligt snyggtsom saggt. proffsigt. sälj denna till nån film, MÅSTE ju vara möjligt !!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion