Forum > Färdiga produktioner
Dividend - The only thing that matters (fd End of the Journey)
Dividend:
--- Citat från: funky monk skrivet 06.02.2008, 00:23:52 ---Har med avsikt inte läst vad andra har skrivit...
Stämningsfull, riktigt intressant, fångar en, catchig, skön och en känsla av fullständig harmonisering bland instrumenten. Älskar pianot. Hade lugnt betalt för att höra detta. Top 2 av dina låtar.
--- Slut citat ---
Ojdå! Tack! Vilken är 1:an? :)
--- Citera ---...jane austin film...
--- Slut citat ---
:lol: Inte så många sådana jag sett, men kanske stämmer ;)
--- Citera ---Tycker att dina låtar låter bättre och bättre för vart alster. Mixen låter också bra (i mina dyra hängmatte lurar ;) )
--- Slut citat ---
Tack munken! Och tack för lyssningen...
Dividend:
--- Citat från: Nad skrivet 06.02.2008, 01:24:25 ---Det här skulle Bon höra, helt hans fält liksom.
Jag tycker (som amatör) att det inte låter färdigt på flera håll,
början är osäker och hänger inte ihop lika bra som resten gör.
Skulle vilja ha mer levande stråkar, ja alltså fräschare samplingar.
Men duktig, det är Du!
--- Slut citat ---
Hej!
Angående stråkarna så är den patchen jag har just nu den bästa jag har att komma med i det tempo låten körs, kanske tar jag någon med snabbare attack på ett par ställen.
Angående början så får jag se hur jag gör, inte bara du som sagt att pianot där känns trevande/osäker. Själv hör jag inte det :lol: men skall trixa lite..
Tack för lyssningen!
Dividend:
update 5 i trådhuvudet!
jay thomas:
Oj, här har det hänt mycket låter det som! Tycker att du har fått till en riktigt bra mix nu. Bumligheten som var jobbig att lyssna på är borta, det mest låter luftigare, tummen upp! :)
Dividend:
--- Citat från: jay thomas skrivet 06.02.2008, 16:48:00 ---Oj, här har det hänt mycket låter det som! Tycker att du har fått till en riktigt bra mix nu. Bumligheten som var jobbig att lyssna på är borta, det mest låter luftigare, tummen upp! :)
--- Slut citat ---
Finemang! :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida